וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה לעלות עם שלושה בלמים, מורגן מתוכנן לפתוח

19.4.2024 / 15:09

סניור ככל הנראה יאבד את מקומו ב-11 של האדומים במשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 20:00, ספורט4). אלטמן החלים מהקרע ואמור להיכלל בסגל, גם ישראלוב עשוי לחזור. אדליהו, הינדי ומאור לוי יחזרו להרכב של קוז'וך

מחזור 29הסתיים20/04/2024
מכבי פתח תקוה
  • אזוגי (15)
  • יהושע (26)
  • לוי (56)
  • יהושע (90)
2:4
  • (73) אלטמן
  • (77, פנדל) אלטמן
הפועל תל אביב
תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה, שפתחה את הפלייאוף התחתון עם שני הפסדים רצופים, תארח מחר את הפועל תל אביב בידיעה שאיבוד נקודות נוסף, יסבך את הקבוצה חזק מאוד במאבקי הירידה ללאומית. בקבוצה ביקשו מהשחקנים לשים בצד את כל הדיבורים על חצי גמר הגביע שעיערך בסוף החודש, כדי להתרכז במשימה המרכזית והיותר חשובה והיא להבטיח את ההישארות בליגה.

המאמן רן קוז'וך יחסר מחר את הקפטן ירדן כהן ואת אנאס מחמיד המוצהבים, כאשר לעומתם יחזרו לסגל וכנראה ישירות להרכב מואיז אדילהו, מוחמד הינדי ומאור לוי, שסיימו לרצות עונשי הרחקה. קוז'וך ימשיך במערך שלושת הבלמים, כאשר אדילהו ישחק לצידם של הדר פוקס ועוביידה חטאב והינדי כמגן שמאלי. ניב יהושוע, לירן חזן ומאור לוי ישחקו בקישור, כאשר מקומו של עידן טוקלומטי בהתקפה מובטח.

מואיז אדילהו שחקן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
לא רוצה להיגרר למאבקי ירידה. אדילהו/אריאל שלום

הפועל תל אביב

לחץ גדול מאוד בהפועל תל אביב לקראת משחק החוץ מחר נגד מכבי פתח תקוה (20:00, ספורט4), כאשר במועדון כבר מדברים בקול רם על סכנה מוחשית לירידת ליגה. האדומים לא ניצחו שמונה משחקים רצופים מאז שהגיע המאמן יוסי אבוקסיס, כאשר במשחק האחרון נגד הפועל פתח תקוה כבשה הקבוצה שער ראשון בעידן המאמן החדש, אך גם זה לא הספיק לניצחון בעקבות ספיגת שער שוויון כואב מרגליו של אבי ריקן בתוספת הזמן.

במקרה של איבוד נקודות נוסף מחר, עלולה הקבוצה לרדת אל מתחת לקו האדום, זאת אם אשדוד תנצח את הפועל חדרה ביום ראשון ובמועדון דיברו בימים האחרונים על חשיבות הניצחון מחר מול מכבי פתח תקוה, שגם היא לא הבטיחה את הישארותה בליגה.

המאמן יוסי אבוקסיס מתלבט האם לעבור מחר למערך של שלושה בלמים ובמקרה כזה, יכנס זיו מורגן להרכב על חשבונו של עומר סניור, שאיכזב במשחק האחרון נגד הפועל פתח תקוה. גם במקרה שאבוקסיס ימשיך במערך של רביעייה בהגנה, עלול סניור לאבד את מקומו לטובת מאוויס צ'יבוטה או סתיו טוריאל, שלא פתחו במשחק האחרון.

עומרי אלטמן החלים מקרע בשריר התאומים ואמור לחזור לסגל, כשגם הבלם אור ישראלוב, שמתאושש מפציעה ארוכה מאוד, עשוי לשוב לסגל לראשונה מאז תחילת חודש דצמבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל תל אביב עומרי אלטמן, אל ים קנצפולסקי. דני מרון
אלטמן החלים מהקרע ואמור להיכלל בסגל, גם ישראלוב עשוי לשוב/דני מרון

טריוויה

* במפגש הקודם לפני כחודשיים חגגה מכבי פתח תקוה 0:3 ביתי וקטעה רצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון על הפועל תל אביב, מאז דצמבר 2016. באותה עונה גם היה המקרה האחרון בו גברה על האדומים פעמיים ברציפות (0:2 בבית ו-0:1 בחוץ).

* שני ניצחונות בית רצופים על הפועל תל אביב? את זה לא עשתה מכבי פתח תקוה בשני העשורים האחרונים, מאז רצף ארבעת הניצחונות בין 2003 ל-2005.

* מכבי פתח תקוה ברצף של שלושה הפסדי ליגה (על האפס). מוקדם יותר העונה היו לה כבר שני רצפים ארוכים יותר, של ארבעה הפסדים (כולל 2:0 להפועל תל אביב) וחמישה הפסדים.

* הפועל תל אביב עשתה סוף לבצורת אחרי 692 דקות בלי שער (שיא מועדון) וכעת מחפשת ניצחון בכורה עם יוסי אבוקסיס על הקווים. מדובר בשמונה משחקים בקדנציה הזו ועוד חמישה מסוף הקדנציה הקודמת.

* סך הכול יש להפועל תל אביב ניצחון בודד (1:3 על מ.ס. אשדוד) ב-17 המחזורים האחרונים, מאז ה-1:4 הביתי על הפועל פתח תקוה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 4290

משחקי המחזור:

שבת, 17:00: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט2)
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully