וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור ברמי צפוי לעלות במרכז ההגנה של ריינה, ספינלי בחוד של סכנין

הבלם אמור להחליף את ליוביסבלייביץ' המוצהב, חלף בספק למפגש (שבת, 18:00). אזולאי וגונדולה עשויים לפתוח ומארק קוסטה יאבד את מקומו ב-11

מחזור 30הסתיים20/04/2024
בני סכנין
    0
    • (80) גנאם
    • (90, גול עצמי) גנטוס
    מכבי בני ריינה
    תקציר: בני סכנין מסיימת ב-0:0 מול בני ריינה ומבטיחה מקום בפלייאוף העליון/ספורט1

    בני סכנין

    בצל המשא ומתן שנמשך בין סלובודן דראפיץ' לבני סכנין, בקבוצה ירצו לרשום ניצחון בדרבי של המגזר על בני ריינה. הצדדים אופטימיים בנוגע לאפשרות שהמגעים יבשילו לכדי חתימה של דראפיץ' על חוזה חדש, אך עדיין יש פערים מסוימים.

    בצד המקצועי, מארון גנטוס צפוי לפתוח במרכז ההגנה כאשר קלאודיו ספינאלי יוצב בחוד. "חשוב לנו להמשיך להיראות טוב בפלייאוף", אמרו בסכנין, "נכון שאין לנו סיכוי טוב לסיים במקום שמוביל לאירופה, אבל חשוב לשחק עד תום העונה ברצינות ולצבור כמה שיותר נקודות".

    קלאודיו ספינלי, בני סכנין. מאור אלקסלסי
    צפוי לפתוח. ספינלי/מאור אלקסלסי

    בני ריינה

    מכבי בני ריינה, שפספסה הזדמנות להתקרב למקום הרביעי במחזור הקודם, תנסה לשוב למסלול הניצחונות כשתתארח מחר אצל בני סכנין באצטדיון דוחא. בריינה הציבו לעצמם מטרה לסיים את הפלייאוף במקום החמישי ולשם כך תצטרך הקבוצה לחזור עם נקודות מהמפגש מול המדורגת שישית.

    מימר יחסר מחר את הבלם המוצהב נמניה ליוביסבלייביץ' המוצהב, כאשר מור ברמי צפוי להחליפו במרכז ההגנה. בקישור יפתחו רועי שוקרני ומוחמד אוסמן, כאשר גם מקומו של פרדי וארגס מובטח. לואי חלף סובל ממתיחה בשריר רגלו והוא בספק למשחק, כך שבהרכב עשויים לעלות שלומי אזולאי ופרדי גונדולה כשגם מארק קוסטה יאבד את מקומו ב-11.

    בכל הנוגע לעונה הבאה, ההכנות של הקבוצה די תקועות, זאת בשל העובדה שלא ברור מה יהיה עתידו של המאמן שרון מימר שטרם סגר עם הבעלים סעיד בסול על הארכת חוזהו. השניים אמורים להיפגש ולמרות שכל אחד מהצדדים אומר שהוא מעוניין בהמשך ההתקשרות, בפועל לא קורה כלום.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

    בשיתוף קק"ל
    לואי חלף, בני ריינה. דני מרון
    בספק ולא צפוי לפתוח. חלף/דני מרון

    טריוויה

    * מפגש היסטורי של שתי קבוצות מהמגזר בפלייאוף העליון. בחמשת העימותים עד כה בליגת העל: ניצחון לכל צד ושלוש תוצאות תיקו, כולל ה-0:0 הצפוי במחזור הסיום של הליגה הסדירה.

    * בני סכנין היא מלכת התיקו של הליגה עם 13 משחקים שלא הוכרעו, כאשר תשעה מתוכם הסתיימו ב-1:1.

    * סכנין תנסה לחבר שני ניצחונות רצופים באצטדיון דוחא - דבר שלא עשתה מאז פברואר-מרץ 2022, אז היה רצף של שלושה ניצחונות בית.

    * שרון מימר, שאימן את סכנין לפני כשנתיים, ניצח אותה יותר מאשר כל יריבה אחרת. יש לו תשעה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים, כולל ה-1:0 בסיבוב הראשון העונה. מול סלובודן דראפיץ' המאזן הפוך: תשעה הפסדים, שתי תוצאות תיקו ושלושה ניצחונות.

    * בני ריינה נותרה הקבוצה היחידה שלא נשרק לזכותה פנדל העונה. הפנדל האחרון היה של מארק קוסטה, שקבע 0:1 בפתח תקוה מול בית"ר ירושלים בפלייאוף התחתון לפני כ-11 חודשים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רפאל גבע
    אצטדיון: דוחא
    קהל: 1200

    משחקי המחזור:

    שבת, 17:00: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
    שבת, 18:00: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט2)
    שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
    ראשון, 20:15: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully