וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי הפסידה 1:0 לאמפולי, יובנטוס הצילה נקודה בדרמה בשישי

צ'רי (4) העניק לקבוצת התחתית ניצחון שני העונה מול האלופה היוצאת, הגברת הזקנה חילצה 2:2 אצל קליארי, לאציו במקום השישי

תקציר חצי גמר הגביע האיטלקי: יובנטוס - לאציו 0:2/ספורט1

המחזור ה-33 בסרייה A יצא לדרך הערב (שישי) כשבמשחק המוקדם ניצחה לאציו 0:1 את גנואה ובהמשך הערב תצא יובנטוס למשחק חוץ מול קליארי. בשבת ייערכו שני משחקים נוספים, כשבמוקד האלופה נאפולי תתארח באמפולי.

גנואה - לאציו 1:0

הקבוצה של איגור טודור התאוששה משני ההפסדים הרצופים עם 1:4 על סלרניטנה החלשה והמשיכה לניצחון שני ברציפות על חשבון גנואה. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-67, אז קמאדה השלים עם אנדרסון דאבל-פס שחתך את כל ההגנה המקומית, היפני הוציא רוחב ללואיס אלברטו והאחרון מכשישה מטרים מצא את השער. לאציו בזכות הניצחון עקפה את אטאלנטה ועלתה למקום השישי, אבל הכחולים מברגמו יוכלו לעקוף אותם בחזרה ביום ראשון אם יעברו בהצלחה את משחק החוץ נגד מונצה. גנואה נותרה עם ניצחון בודד בששת משחקיה האחרונים, עדיין במרחק דו ספרתי מהקו האדום.

לואיס אלברטו, קשר לאציו. GettyImages
ניצחון שני ברציפות ללאציו. אלברטו חוגג/GettyImages

קליארי - יובנטוס 2:2

ההידרדרות של הגברת הזקנה נמשכת, ולפתע אפילו המקום השלישי נראה בסכנה. החבורה של קלאודיו ראניירי עלתה ללא רגשי נחיתות מול זו של אלגרי, ודי מהר התברר מדוע. קומדיה של טעויות בהגנת יובה סידרה לקליארי שני פנדלים תוך 6 דקות, אותם תרגמו ג'אלוקה גאיטאנו (30) וג'רי מינה (36) לשערים, והורידו את המארחת להפסקה עם יתרון מבטיח. דושאן ולאחוביץ', מנקודות האור הבודדות של יובה, בא על שכרו בדקה ה-61 עם בעיטה חופשית מסובבת יפה לרשת, צימק 15 דקות אחרי ששער נוסף שלו נפסל בשל נבדל.

קליארי עברה למצב של התגוננות וכמעט החזיקה מעמד, עד שאנטניו דוסנה כבש שער עצמי אומלל ומוזר למדי בדקה ה-87, והציל ליובה נקודה. יחד עם זאת, בשורה התחתונה הביאנקונרי עם ניצחון בודד בשבעת המחזורים האחרונים, ובולוניה תוכל לצמק את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד אם תנצח במשחק שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דושאן ולאחוביץ', יובנטוס. רויטרס
הפנים אומרות הכל. ולאחוביץ'/רויטרס

אמפולי - נאפולי 0:1

כמו לפני שנתיים, קבוצת התחתית השלימה דאבל עונתי על חשבון האלופה היוצאת והגדילה את יתרונה מהקו האדום לארבע נקודות. אלברטו צ'רי נגח פנימה בדקה הרביעית ושבר בצורת של שלוש שנים ללא שער בסרייה A. חביצ'ה קברצחליה היה עם האיום היחיד של נאפולי למסגרת, בדרך להפסד מספר 10 העונה בליגה שפגע בסיכוייה להשיג כרטיס לאירופה.

משחק נוסף:

ורונה - אודינזה 0:1
לורונה: דייגו קופולה (90+3)

אלברטו צ'רי שחקן אמפולי חוגג שער. Gabriele Maltinti, GettyImages
השער הקודם בליגה הבכירה היה במדי קליארי באפריל 2021. אלברטו צ'רי/GettyImages, Gabriele Maltinti

המחזור יגיע לסיומו ביום שני בערב (21:45, ספורט2), עם הדרבי הגדול בין אינטר ומילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully