וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד גדול: עוד עיתונאי בכיר הצביע לאבדיה כאחד ממצטייני העונה

אחרי ביל סימונס, קווין אוקונור הציב את הישראלי במקום השלישי במירוץ לתואר השחקן המשתפר של העונה. בארה"ב הוסיפו: "השתפר בכל אספקט"

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

העיתונאים בארצות הברית ממשיכים להצביע למצטייני העונה הסדירה ב-NBA. בסוף השבוע חשף ביל סימונס - אולי איש התקשורת הפופולרי ביותר בארצות הברית - שהציב את דני אבדיה במקום השני בדירוג השחקן המשתפר של העונה, וכעת הישראלי ממשיך לקבל קרדיט גם מצד אנשי תקשורת נוספים.

הפעם הגיע תורו של קווין אוקונור, חברו של סימונס לאתר "דה רינגר", שהציב את אבדיה שלישי בפודיום שלו. אוקונור בחר בטייריס מקסי מפילדלפיה לשחקן המשתפר של העונה, ואחריו קובי ווייט משיקגו - שני המועמדים המובילים לתואר.

"אבדיה השתפר בכל אספקט של המשחק והציב שיאי קריירה חדשים בנקודות למשחק, ריבאונדים למשחק, אחוזים מהשדה ואחוזים ל-3", נכתב באתר ההימורים Mlive, שם טענו שהישראלי הוא אחד מעשרת המועמדים המובילים לזכייה בפרס.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
קשה לבקש יותר. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

הישראלי, שנחת אמש בארץ, אמר על עונת הפריצה שלו: "אני מאוד מרוצה, כי עשיתי התקדמות. מבחינה קבוצתית אני רוצה לנצח טיפה יותר ולהיות תחרותי ואני מאמין שנעשה את זה. השתדלתי ועבדתי מאוד קשה בקיץ האחרון ואני שמח שזה מביא תוצאות. מרגיש שהייתה לי הזדמנות לעשות גרף שיפור גדול ושאנחנו כן בונים משהו טוב בוושינגטון ושיש על מה לבנות. מתרגש להמשיך לשחק בשביל המועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully