וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "צריך לדעת להיות סבלניים ב-NBA, בונים משהו טוב בוושינגטון"

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 20:47

שחקן הוויזארדס נחת בישראל, סיכם את העונה המצוינת ("עבדתי קשה, שמח שזה מביא תוצאות"), דיבר על משחק השיא ("כולם רצו שאצליח"), התקרית עם לברון ("הוא לא התנצל, אולי בעתיד") והתכניות לקיץ: "אעשה המון בשביל הקהילה"

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

אחרי שנעל את עונתו הרביעית והטובה ביותר ב-NBA, שב היום (שלישי) דני אבדיה לישראל ודיבר על החודשים שעברו עליו בארצות הברית. "זו הייתה שנה לא פשוטה ומאתגרת בארצות הברית", אמר. "זה מרגש להיות פה אחרי הרבה זמן ואני קודם כל רוצה להביע את תנחומיי בפני משפחות הנופלים, לקרוא להחזרת החטופים ולבריאות הפצועים שלנו".

על אירועי ה-7.10 מארצות הברית: "זה היה לא פשוט. הלב שלי היה עם עם ישראל והייתי צמוד לחדשות כל הזמן, אבל בסופו של דבר אני ספורטאי שמייצג את המדינה ועושה כל מה שצריך כדי להצליח ברמה האישית. אם הצלחתי? אני מקווה, השתדלתי ועבדתי מאוד קשה בקיץ האחרון ואני שמח שזה מביא תוצאות".

היכולת שלו העונה: "אני מאוד מרוצה, כי עשיתי התקדמות. מבחינה קבוצתית אני רוצה לנצח טיפה יותר ולהיות תחרותי ואני מאמין שנעשה את זה"

התוכניות לעונה הבאה: "להמשיך לעבוד קשה, כי זה לא נגמר ויש לי עוד דרך ארוכה ב-NBA. אני שמח שיצא לי לעשות שנה כזו, אבל אני צריך להמשיך לעבוד ולהיות חיובי".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. ניב אהרונסון
ברוך השב. אבדיה/ניב אהרונסון

על העונה של וושינגטון: "זה לא פשוט, כי אני שחקן שאוהב לנצח ובאתי ממנטליות כזו ולפעמים ב-NBA צריך לדעת להיות סבלניים, לבנות משהו ולדעת גם להתקדם ברמה האישית. מרגיש שהייתה לי הזדמנות לעשות גרף שיפור גדול ושאנחנו כן בונים משהו טוב בוושינגטון ושיש על מה לבנות. מתרגש להמשיך לשחק בשביל המועדון הזה".

התוכניות לקיץ: "ים, אוכל, חברים ומשפחה. אעשה המון בשביל הקהילה, במיוחד אחרי כל האירועים שקרו. אני פה והלב שלי פה, אני שמח לראות את כולם".

על משחק השיא מול ניו אורלינס: "אין איך להסביר את התחושה הזו שאתה נכנס לזון. כל הקבוצה גם רצתה שאצליח ונתנה לי את הכדור. הפסדנו במשחק והייתי כל כך מרוכז בהפסד והתעצבנתי, אבל בסופו של דבר הבנתי את גודל המעמד ואני מקווה להמשיך לעשות עוד משחקים כאלה".

האם יש לו חשבון פתוח עם לברון ג'יימס אחרי המרפק? "אני בחור חזק, קיבלתי את זה כמו שצריך וזה חלק מהספורט. זה לא נהיה אישי. הוא לא התנצל, אולי בעתיד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. ניב אהרונסון
אופטימי לקראת העתיד. אבדיה/ניב אהרונסון

אבדיה רשם ב-2023/24 שיאי קריירה כמעט בכל עמודה סטטיסטית - נקודות (14.8, לעומת 9.2 אשתקד), אחוזים מהשדה (50.6, לעומת 43.7 אשתקד), אחוזים ל-3 (37.4, לעומת 29.7 אשתקד), 7.2 ריבאונדים (לעומת 6.4 אשתקד) ו-3.8 אסיסטים (לעומת 2.8 אשתקד). את כל זה הוא עשה ב-30.1 דקות לערב (לעומת 26.6 אשתקד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully