וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול פאלמר הטריף את אנגליה, אבל פוצ'טינו זעם על תקרית הפנדל

כוכב צ'לסי כבש רביעייה והשתווה להולאנד עם 20 שערי פרמיירליג, מאמנו כעס על כך שג'קסון ניסה לבעוט פנדל במקומו: "זה לא יקרה שוב!". וגם: המספרים המדהימים של ילד הפלא

תקציר: צ'לסי - אברטון 0:6/ספורט1

בזמן שכולם באנגליה מתרכזים במאבק האליפות המשולש בין מנצ'סטר סיטי, ליברפול וארסנל, מתפתח לו כדורגלן אגדי בקבוצה כושלת למדי. קול פאלמר כבש אמש רביעייה בלתי נשכחת ב-0:6 של צ'לסי על אברטון והשתווה ללא אחר מאשר ארלינג הולאנד בראשות טבלת מבקיעי הפרמיירליג עם 20 שערים וגם 9 בישולים.

פאלמר הפך לשחקן צ'לסי הראשון שמבקיע רביעייה בצ'לסי מאז פרנק למפארד האגדי שעשה זאת אי שם במרץ 2010. הוא גם שחקן צ'לסי שכובש הכי הרבה פנדלים (9) מאז פרנק למפארד ולמי ששכח מדובר בשחקן בן 21 שנרכש הקיץ ממנצ'סטר סיטי תמורת כ-40 מיליון יורו בלבד.

קול פאלמר צ'לסי. GettyImages
כוכב ההווה והעתיד של צ'לסי. קול פאלמר/GettyImages

פאלמר השלים שלושער בתוך 29 דקות בלבד, אבל דווקא השער הרביעי שלו גרם למחלוקת. פאלמר היה זה שסחט את הפנדל ולמרות שהוא הפנדליסט הקבוע, ניקולאס ג'קסון ונוני מדואקה התווכחו איתו ורצו לבעוט את הפנדל.

"שחקנים אחרים רצו לבעוט, אבל אני בועט פנדלים ורציתי לבעוט", התייחס פאלמר לתקרית, "אני חושב שאנחנו מראים שכולם רוצים לקחת אחריות, זה אולי קצת מוגזם, אבל כולם רוצים לנצח - אנחנו צוחקים ומדברים על זה בצחוק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פאלמר לקח בקלות את התקרית הזו, אבל מאמנו פוצ'טינו ממש לא. "פאלמר הוא בועט הפנדלים. זה לא יקרה שוב, אי אפשר להתנהג כמו ילדים שוב", אמר פוצ'טינו לאחר המשחק, "חבל. אמרתי לשחקנים שזאת הפעם האחרונה שאני מקבל התנהגות כזאת. זה לא צחוק. שוב, מאוד ברור. קול פאלמר הוא בועט הפנדלים".

"האימפקט של פאלמר על צ'לסי הוא מדהים, ממש מהרגע הראשון", שיבח פוצ'טינו את הכוכב שלו, "ציפיתי שהוא ישחק טוב, אבל הוא משחק פשוט פנטסטי ועושה דברים מדהימים עבור הקבוצה. אני שמח שהוא הבקיע ארבעה שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully