וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מקווה שבית המשפט יפתור את נושא קרית חיים לטובתנו"

בעלי הפועל חיפה לתוכנית הספורט של 103fm: "האירוע הזה לא מוסדר כי צריך שניים לטנגו, אלפי ילדים מתחנכים במתקן הזה. רוני לוי עושה עבודה נהדרת העונה"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, טרם הגיע להבנות מול ההסתדרות בחיפה בנוגע לחוזה השכירות החדש של הקבוצה באצטדיון קרית חיים. לפי הפסיקה הקודמת בנושא, הקבוצה תפונה ב-1 באוגוסט, כשהנפגעת העיקרית תהיה מחלקת הנוער. בשיחה עם תוכנית הספורט של 103fm, סיפר כץ על הדיונים סביב מתחם האימונים והיחסים עם רוני לוי.

"יש עימות למי המתקן הזה שייך, האם הוא שייך להפועל חיפה או להסתדרות, אני לא עורך דין ואני לא רוצה להיכנס להיבטים המשפטיים, אך אני מקווה שבית המשפט יפתור את זה לטובתנו", אמר בעלי הפועל חיפה. "בואו נגיד ככה, בין הגופים השלטוניים בישראל בית המשפט בישראל הוא מהגופים היותר טובים, האירוע הזה לא מוסדר כי צריך שניים לטנגו. אלפי ילדים מתחנכים במתקן הזה, אני עושה את הטוב ביותר שלי".

האזינו לריאיון המלא עם יואב כץ בתוכנית הספורט של 103fm

לגבי מאמן קבוצתו הוסיף: "אנחנו ביחסים טובים מאוד. כדורגל זה משחק קבוצתי, בכדורגל הקרדיט צריך להתחלק בין כולם, בין השחקנים, בין ההנהלה, בן אדם אחד לא יכול לקחת את הקרדיט, כולם עושים עבודה נהדרת, רוני לוי עושה עבודה נהדרת. מי עושה את העבודה הכי נהדרת? אני לא שופט. צורת המשא ומתן בין הישראלים היא שונה לצערי אבל מה אני יכול לעשות, אני צריך לחיות עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully