וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש ממכה קשה: הפועל חיפה עשויה לאבד את מתחם קרית חיים

15.4.2024 / 12:01

למרות משא ומתן שנמשך יותר מחצי שנה, יואב כץ טרם הגיע לסיכום עם ההסתדרות על חוזה שכירות חדש באצטדיון, ומנהל מחלקת הנוער צחי נקש עשוי לעזוב: "זה יהיה אסון ספורטיבי"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

למרות משא ומתן שנמשך כבר חודשים ארוכים, בעלי הפועל חיפה יואב כץ טרם הגיע להבנות עם ההסתדרות בחיפה בנוגע לחוזה שכירות חדש באצטדיון קרית חיים. בית המשפט המחוזי אמנם העניק לצדדים ארכה על מנת להגיע להסדר, אולם במועדון חוששים מהאפשרות שלא יושג הסכם חדש לשימוש במתקן, דבר שיפגע קשות במחלקת הנוער של המועדון שמקיימת בו את רוב האימונים והמשחקים שלה.

קבוצת הבוגרים, לעומת זאת, לא תיפגע כלל מאחר שהיא מתאמנת במתחם בית נדלר ומארחת את משחקיה באצטדיון סמי עופר, כמובן.

על פי הפסיקה הקודמת, שניתנה בבית משפט השלום, הפועל חיפה תפונה ב-1 באוגוסט, וכבר עתה מונחות בפני ההסתדרות בחיפה חוזי שכירות עם שני מועדוני ספורט, כולל קבוצת הראגבי של מכבי חיפה.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. שלומי גבאי
מחלקת הנוער עשויה להיפגע. יואב כץ/שלומי גבאי

הנפגע העיקרי מהסאגה, אם וכאשר אכן תסתיים בפינוי מהמתחם, הוא מחלקת מחלקת הנוער צחי נקש שהשקיע למעלה משני מיליון שקלים בניהול המחלקה ובשיפוץ האצטדיון, וספק אם יישאר במועדון אם הצו יוצא לפועל. כזכור, רק לפני פחות מחודש הודיעה נקש (ולא בפעם הראשונה) על עזיבת הפועל חיפה לאחר שלטענתו, כץ לא העביר אליו כספים שעליהם התחייב במסגרת ההסכם בין השניים. עם זאת, מספר ימים אחר כך חזר בו נקש (שוב) מהחלטתו, אחרי שהבעלים התחייב להעביר את הכספים.

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ספורט: "יואב כץ מתקשקש עם ההסתדרות יותר מחצי שנה ולא ממהר להגיע להסכם חדש עם תשלום שכירות. כמו שזה נראה, זה גם לא יקרה בימים שנותרו לפסיקת בית המשפט. ואם אלה פני הדברים, זה יהיה אסון ספורטיבי למחלקת הנוער, שלא ברור באיזה מתכונת תוכל להמשיך להתקיים. סבירות גבוהה שצחי נקש יודיע על עזיבה".

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "אנו נמצאים עם ההסתדרות ונציגיה במגעים מתקדמים והעברנו מספר הצעות לשכירות ארוכת טווח. אנו מאמינים ובטוחים כי נגיע להסכם עם ההסתדרות ואצטדיון קרית חיים ימשיך לשמש כבית למועדון ולמחלקת הנוער כפי שקורה כבר למעלה מ-60 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully