וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף למחליף: מאמנה של באיירן מינכן לשעבר יגיע במקום טוכל?

ב"סקיי ספורטס גרמניה" מדווחים שנאגלסמן שפוטר והוחלף על ידי המאמן הנוכחי, הוא המועמד הבכיר להגיע בקיץ, עם חוזה ל-3-4 שנים. המכשול: נבחרת גרמניה

תקציר: באיירן מינכן - קלן 0:2/ספורט1

קצת יותר משנה חלפה מאז שיוליאן נאגלסמן סיים את תפקידו כמאמנה של באיירן מינכן, זאת אחרי שהגיע בקיץ 2021 כהבטחה גדולה, אך יחסים לא טובים עם הנהלת המועדון וכמעט איבוד האליפות לבורוסיה דורטמונד בעונה שעברה עלו למאמן הגרמני הצעיר במשרה. הערב (שני) ב"סקיי ספורטס גרמניה" מדווחים שנאגלסמן עשוי לבצע שוב "משחק כסאות" עם תומאס טוכל, שכידוע יסיים את תפקידו בתום העונה, בעיקר אחרי אובדן האליפות לבאייר לברקוזן.

לגרמני בן ה-36 אמנם יש מחויביות לקיץ הקרוב עם נבחרת גרמניה ביורו הביתי, אך ראשי באיירן מינכן שמו אותו בראש העדיפויות שלהם כמחליף פוטנציאלי לטוכל וכבר פתחו בשיחות עם סוכניו של נאגלסמן. המועדון הבווארי יציע חוזה של 3-4 שנים, כשעדיין לא ברור מה המחשבה שלו המאמן הצעיר וכשברקע ההתאחדות הגרמנית מקווה שהוא ימשיך בשורות הנבחרת עד 2026, אך בסביבת המאמן, לפי הדיווח, הוא נוטה לקבל את הצעת באיירן.

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
שוב על הקווים בבאיירן? נאגלסמן/GettyImages, Alexander Hassenstein

עוד צוין כי במידה ונאגלסמן לא יגיע בקיץ, באיירן תפנה לרוברטו דה זרבי, מאמנה של ברייטון, או אונאי אמרי, מאמנה של אסטון וילה. מועמדים נוספים שצוינו בעבר דוגמת זינדין זידאן, ראלף ראגניק, אנטוניו קונטה, ז'וזה מוריניו ואריק טן האח הם נכון לעכשיו לא חלק מהאפשרויות של האלופה היוצאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully