וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה חגגה אליפות שלישית ברציפות ו-13 בתולדותיה

אימפריית כדורסל הנשים הביסה 60:84 את הפועל לב ירושלים והשלימה 0:3 בסדרה. רוטברג שוב הצטיינה, עוד טריפל-דאבל לסימס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

אליצור רמלה זכתה הערב (שני) באליפות ישראל בכדורסל נשים בפעם השלישית ברציפות וה-13 בתולדותיה, מה שמציב אותה מרחק אליפות אחת מהשיא הלאומי של אליצור תל אביב (14 זכיות). הקבוצה של דני גוט שרדה שני מותחים בסדרת הגמר מול הפועל לב ירושלים והובילה 0:2, אבל הפעם ברחה בשלב מוקדם ודהרה ל-60:84 שקבע 0:3 בסדרה ונתן את האות לחגיגות באולם הביתי בקרית מנחם.

לב ירושלים ראויה לכל המחמאות על עונת בכורה נהדרת. רק בקיץ שעבר עלתה הקבוצה לליגת העל, היא הספיקה לנצח את רמלה בליגה והפסידה רק שלוש פעמים במהלך העונה הסדירה, לפני שהגיעה לשיא עם זכייה היסטורית בגביע על חשבון אותה רמלה. אבל בסדרת הגמר, הניסיון של האלופה עשה את ההבדל. ג'ני סימס כיכבה עם טריפל-דאבל ב-91:99 בהארכה במשחק הראשון, הקפטנית עדן רוטברג הובילה עם 33 נקודות לניצחון חוץ דרמטי 94:95 במשחק השני והערב כבר כולן היו שותפות לחגיגה.

אליצור רמלה אלופה. דני מרון
בדרך לשיא הליגה. אליצור רמלה אלופה/דני מרון
עדן רוטברג שחקנית אליצור רמלה עם פרס השחקנית המצטיינת. דני מרון
ה-MVP של הסדרה. עדן רוטברג/דני מרון

רוטברג (19 נקודות) הובילה חמש שחקניות בספרות כפולות וגם פציעה מוקדמת של אנג'לה טומפקינס לא מנעה מרמלה להפוך שלושה רבעים לגארבג'-טיים ארוך. סימס שוב עשתה טריפל-דאבל, הפעם עם 12 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, והקהל הצהוב נהנה מכל רגע.

מנגד, שיר תירוש, שהבריקה במשחק הקודם עם 28 נקודות ו-10 אסיסטים, לא הצליחה לקלוע הפעם ורשמה 0 מ-13 מהשדה. אליסה בארון סיפקה את הסל הראשון של הירושלמיות ואז נתקעה עד אמצע הרבע השלישי, כשבריאנה ריצ'רדסון וסטאשה קארי שלא זורקות מבחוץ, היו די בודדות בהתקפה. ירושלים סיימה עם 3 מ-27 מחוץ לקשת (11 אחוזים) וכשהיריבה קולעת 11 שלשות, אין סיכוי להדביק אותה, בטח בערב בו ארבע שחקניות בלבד עולות על הלוח.

שחקניות אליצור רמלה חוגגות אליפות, ג'ני סימס במרכז. דני מרון
טריפל-דאבל שני בסדרה. ג'ני סימס, במרכז/דני מרון

רוטברג (17 נקודות) הובילה חמש שחקניות בספרות כפולות וגם פציעה מוקדמת של אנג'לה טומפקינס לא מנעה מרמלה להפוך שלושה רבעים לגארבג'-טיים ארוך. סימס שוב הייתה קרובה לטריפל-דאבל, הפעם עם 12 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, והקהל הצהוב נהנה מכל רגע.

שיר תירוש, שהבריקה במשחק הקודם עם 28 נקודות ו-10 אסיסטים, לא הצליחה לקלוע הפעם ורשמה 0 מ-13 מהשדה. אליסה בארון סיפקה את הסל הראשון של הירושלמיות ואז נתקעה עד אמצע הרבע השלישי, כשבריאנה ריצ'רדסון וסטאשה קארי שלא זורקות מבחוץ, היו די בודדות בהתקפה. הקבוצה של לימור פלג סיימה עם 3 מ-28 מחוץ לקשת (10 אחוזים) וכשהיריבה קולעת 11 שלשות, אין סיכוי למנוע ממנה עוד אליפות.

דניאל רבר שחקנית אליצור רמלה מול אליסה בארון שחקנית הפועל לב ירושלים. דני מרון
רמלה הסתערה מהפתיחה. דניאל רבר מול אליסה בארון/דני מרון
שיר תירוש שחקנית הפועל לב ירושלים עם הכדור מול עדן רוטברג שחקנית אליצור רמלה. דני מרון
0 מ-13 מהשדה. שיר תירוש/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

רוטברג התחילה מאותה נקודה בה סיימה את המשחק הקודם, עם סל בהתקפה הראשונה ואסיסט לאחר מכן. אליסה בארון וסטאשה קארי הגיבו, אבל שלשה של ג'סיקה ג'קסון הובילה את רמלה ל-7:14. אנג'לה טומפקינס סיימה מתפרצת עם ליי-אפ קל, אבל נפצעה תוך כדי, מה שלא מנע מרמלה לעלות ל-13:23 עם שלשה של ירדן גוט, שנפצעה גם היא דקה לאחר מכן. 13:26 למארחת בתום הרבע הראשון.

רבע 2:

קארי וריצ'רדסון ניסו להחזיר את הירושלמיות למשחק, אבל צליל וטורי הגיבה עם שתי שלשות, האורחת החטיאה מנגד מחוץ לקשת ורוטברג חתמה ריצת 0:12 כדי לקבוע יתרון שיא: 19:41 לזכות רמלה. ירושלים סיימה מחצית עם 1 מ-10 לשלוש וירדה להפסקה בפיגור 44:23, כשהיא זקוקה לנס כדי להאריך את הסדרה הזו.

אוהדי הפועל לב ירושלים. דני מרון
לא רגוע ביציע הירושלמי/דני מרון
ירדן גוט שחקנית אליצור רמלה. דני מרון
חזרה לשחק אחרי הפציעה. ירדן גוט/דני מרון
צליל וטורי שחקנית אליצור רמלה. דני מרון
קלעה לבדה כמות שלשות כמו כל לב ירושלים. צליל וטורי/דני מרון

רבע 3:

דניאל רבר וסימס עם שלשה הובילו עוד ריצה של רמלה, הפעם 0:7 בפתיחת הרבע השלישי, בדרך ליתרון 23:51. קארי וריצ'רדסון הקטינו מעט, נור כיוף קלעה את השלשה השנייה של לב ירושלים במשחק וגם בארון הוסיפה לעצמה נקודות אחרי שלא קלעה מאז הסל הראשון של קבוצתה במשחק, אבל מנגד רוטברג וסימס ענו עם שלשות והגדילו שוב ל-27 הפרש. בסיום הרבע 44:66 לרמלה.

רבע 4:

שלשה של רוטברג המצוינת הגדילה שוב ל-25 הפרש וסימס לקחה את הריבאונד ה-10 שלה והתקרבה לעוד טריפל דאבל בסדרה, כשחסרים לה שני אסיסטים. בארון וכיוף הקטינו מתחת ל-20 הפרש, כשמנגד סימס חיפשה למסור ולא היה למי אז היא קלעה בעצמה והגדילה ל-56:79. בזמן הנותר הספיקה סימס להשלים את שני האסיסטים הדרושים לטריפל-דאבל, גם המחליפות שותפו בחגיגה ורמלה סגרה עניין עם 60:84 ועוד אליפות.

דני גוט מאמן אליצור רמלה. דני מרון
דני גוט עם צלחת האליפות האישית/דני מרון
שחקניות אליצור רמלה חוגגות אליפות. דני מרון
אלופה ראויה/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו לאליצור רמלה: עדן רוטברג 19 נקודות, ג'סיקה ג'קסון 17, צליל וטורי 14, דניאל רבר 13 (14 ריבאונדים ו-4 חטיפות), ג'ני סימס 12 (11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים), אשלי טומפקינס 4, ירדן גוט 3, אופיר קירשטיין 2, ג'וליאנה פרץ פוקס וירדן דנן שותפו ולא קלעו.

להפועל לב ירושלים: בריאנה ריצ'רדסון 20, סטאשה קארי 18, אליסה בארון 12, נור כיוף 10, שיר תירוש, הודיה קבדה, הדר מור יוסף, נועה גגולה, נטע מישר ואנט סנואו שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully