וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הארכה: אליצור רמלה עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר מול לב ירושלים

האלופה הצליחה לצאת מפיגור מול מחזיקת הגביע המפתיעה ושלשה של ג'ני סימס (28 נק' וטריפל דאבל) כפתה הארכה שבסיומה המארחת ניצחה 91:99

אליצור רמלה הפסידה מוקדם יותר העונה בגמר הגביע להפועל לב ירושלים. היום (שני) נפתחה סדרת גמר הפלייאוף בין שתי הקבצות הטובות של כדורסל הנשים במשחק שהסתיים בניצחון דרמטי של האלופה בשנתיים האחרונות, 91:99 לאחר הארכה.

המשחק הזה היה הפכפך מאוד, כאשר כל רבע היה שייך לקבוצה אחרת ומי שפתחה בצורה מסחררת היתה ירושלים, שנהנתה מ-17 נקודות של סטאשה קרי כבר ברבע הראשון שהסתיים ב-18:27 לאורחות. אלא שג'ני סימס הנהדרת החזירה את רמלה שהתפוצצה עם 13:26 ברבע השני וחזרה להוליך. לב ירושלים שוב הפכה עם 15:24 ברבע השלישי והרבע האחרון סיפק מותחן מרתק.

שלשה של אליסה בארון כבר קבעה 75:79 לאורחים, אבל עדן רוטברג הגיבה עם מהלך של ארבע נקודות כשקלעה שלשה וסחטה עבירה, נור כיוף קלעה 51 שניות לסיום וקבעה 78:81, אבל המילה האחרונה היתה של רמלה וג'ני סימס שנותרה פנויה לגמרי מחוץ לקשת וקלעה שלשה ששלחה את המשחק להארכה.

ג'ני סימס אליצור רמלה. דני מרון
28 נקודות, שלשה קריטית וטריפל דאבל. ג'ני סימס/דני מרון

ההארכה הייתה שייכת לרמלה ולג'סיקה ג'קסון, שצלפה שתי שלשות רצופות. ירושלים נתקעה בהתקפה וירדן גוט הבטיחה את הניצחון עם שלשה שקבעה 85:94 כשנותרו דקה ו-49 שניות לסיום, יתרון ממנו ירושלים כבר לא חזרה.

ג'ני סימס בלטה מעל כולן עם טריפל דאבל מרשים מאוד של 28 נקודות, 13 ריבאונדים, 11 אסיסטים וגם 9 איבודים. ג'סיקה ג'קסון הוסיפה 19 נקודות, כולל שתי שלשות קלאץ' בהארכה ועדן רוטברג היתה מצוינת גם היא עם 17 נקודות, כולל מהלך ארבע נקודות קריטי ברבע הרביעי. מנגד, סטאשה קארי להטה עם 31 נקודות, 17 מתוכן ברבע הראשון. אליסה בארון תרמה 22, כולל 5 מ-10 מחוץ לקשת ושיר תירוש תרמה 24 וגם 8 אסיסטים.

לב ירושלים, שנתנה פייט ראוי להערכה, תארח את המשחק השני ביום חמישי ותנסה לאזן את הסדרה שתיערך בשיטת הטוב מחמש ואם זו הרמה שנקבל גם בהמשך, הרי שמצפה לנו סדרה מרתקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully