וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכימי: "אמבפה יודע מה הוא צריך לעשות". פדרי: "המשחק של חיי"

אלופת צרפת בונה על התעוררות של הכוכב בתקווה לקאמבק כמוהו מעולם לא עשתה, לואיס אנריקה: "משוכנע שנעפיל". הקשר שבישל כמחליף ב-2:3 של ברצלונה בפריז, צפוי לפתוח הפעם, בניסיון להעפיל לחצי גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00): "עברתי תקופה רעה, נרגש לחזור"

רבע גמר - גומליןהסתיים16/04/2024
ברצלונה
  • ראפיניה (12)
4:1
  • (40) דמבלה
  • (54) ויטיניה
  • (61, פנדל) אמבפה
  • (89) אמבפה
פריז סן ז'רמן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

בביקור האחרון שלו בקאמפ נואו, קיליאן אמבפה כבש שלושער אדיר והוביל את פריז סן ז'רמן למהפך וניצחון 1:4 על ברצלונה בגומלין שמינית הגמר, בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. מחר (שלישי, 22:00) אלופת צרפת חייבת את הכוכב הגדול שלה בשיאו בתקווה לבצע עוד קאמבק, הפעם במונז'ואיק, כאשר היא תתארח אצל הקטלאנים שישה ימים אחרי ההפסד הביתי 3:2 שכלל שני מהפכים.

ברצלונה עלתה שלב ב-40 מ-42 המקרים הקודמים בהם ניצחה בחוץ במשחק הראשון בשלב נוקאאוט באירופה, כאשר הכישלונות היחידים היו מול קלן ב-1980 ומול מץ ב-1984. כעת היא רוצה חצי גמר שני בסך הכול מאז הזכייה עם לואיס אנריקה כמאמנה ב-2015, וראשון מאז 2019. לעומתה, פריז סן ז'רמן מעולם לא עברה שלב אחרי הפסד ביתי במשחק הראשון והיא מקווה לקבוע תקדים בניסיון השביעי שלה, כדי לשוב לחצי הגמר אחרי שלוש שנים ולשמור בחיים על חלום ההנפה הראשונה בתולדותיה.

פדרי שחקן ברצלונה במסיבת עיתונאים. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
לא רוצה שוב להיקלע לפיגור. פדרי במסיבת העיתונאים/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

אנדראס כריסטנסן הדני, שהבקיע את שער הניצחון בנגיעה הראשונה שלו בכדור בשבוע שעבר, ועוד ביום הולדתו ה-28, ייעדר הפעם בגלל כרטיסים צהובים וכך גם הקפטן סרג'י רוברטו. מי שיתפוס את מקומו הוא פדרי, שנכנכס כמחליף ומיד בישל את ה-2:2 לראפיניה במשחק הראשון. זה צפוי להיות השינוי היחיד של צ'אבי, כאשר מבין שחקני ההרכב צריכים רונאלד אראוחו, פרנקי דה יונג ולאמין ימאל להיזהר מצהוב שיגרום להם להחמיץ את חצי הגמר הראשון.

פדרי התייחס לסיטואציה האישית שלו אחרי הפציעה ואמר במסיבת העיתונאים: "עברתי תקופה רעה, אבל אני נרגש לחזור. זה המשחק הכי חשוב בחיי עד כה, יחד עם חצי גמר היורו. שתי הקבוצות מאוד שוות ויהיה משחק מהנה לצופים. פריז תבוא עם כל מה שיש לנו ונצטרך לשחק בגישה שמתעלמת מהמשחק הראשון. הקאמבק בפריז היה נהדר, אבל אנחנו לא רוצים להיות במצב הזה שוב".

עוד בוואלה!

דמבלה זכה לבוז צורם מאוהדי ברצלונה. צ'אבי: "לא נוטר טינה"

לכתבה המלאה
אשרף חכימי שחקן פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
חוזר מהרחקה ו"מלא מוטיבציה". אשרף חכימי/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

בניגוד לברצלונה, הפריזאים קיבלו סיוע ממנהלת הליגה הצרפתית שדחתה את משחקיהן של הקבוצות המעורבות ברבעי הגמר היבשתיים. כך היו ללואיס אנריקה שישה ימים לארגן את השורות אחרי ההפסד הראשון של הקבוצה מאז נובמבר, ולתרגל כמה אופציות בנוגע להרכב. אשרף חכימי חוזר מהרחקה וזה פותר את עניין המגן הימני מבחינת אלופת צרפת, מה שיחזיר את הקפטן מרקיניוס למרכז ההגנה. ווארן זאיר-אמרי צפוי לתפוס את מקומו של לי קאנג-אין ובראדלי ברקולה מיועד להחליף את מרקו אסנסיו, מה שאומר שהפעם אמבפה יוצב בשפיץ מתחילת המשחק. "קיליאן יודע שהיה צריך לתת יותר במשחק הראשון, הוא רוצה להראות את הצד הטוב שלו הפעם", צוטט ב-RMC גורם במועדון.

על פי ההערכות בצרפת, כ-3,000 אוהדי פ.ס.ז' יגיעו להר היהודים, כמחציתם מארגון האולטראס, אבל אסור להם ללבוש שוב פריט שעליו המילה "אולטראס".

לואיס אנריקה אמר במסיבת העיתונאים: "יהיה משחק גדול, הוא יוכרע בראש ואני משוכנע שאנחנו הולכים לנצח. לא הגיע לנו להפסיד בשבוע שעבר, תיקו היה הוגן יותר. יצרנו יותר מצבים מאשר ברצלונה".

חכימי, שכאמור חוזר מהרחקה, הוסיף: "אני מלא מוטיבציה, כמו כל הקבוצה. אנחנו מגיעים עם תשוקה רבה לשנות את הדברים בהשוואה למשחק הראשון ולהביא את הניצחון לפריז. אמבפה? לא דיברנו הרבה השבוע, הוא יודע מה הוא צריך לעשות. כולנו יודעים".

הרכבי הקבוצות

שופט: אישטבן קובאץ' (רומניה)
אצטדיון: מונז'ואיק, ספרד
קהל: 50309

רביעי בליגת האלופות (22:00):

מנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד (3:3 במשחק הראשון)

באיירן מינכן - ארסנל (2:2 במשחק הראשון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully