וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה זכה לבוז צורם מאוהדי ברצלונה. צ'אבי: "לא נוטר טינה"

הקהל הקטלאני בקבלת פנים לאקס עם הגעתו לעיר מתכנן למרר את חייו במשחק, אחרי שחגג במדי פריז סן ז'רמן כשכבש נגד קבוצתו לשעבר ברבע גמר ליגת האלופות: "האצטדיון חייב להיות קלחת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

אוהדי ברצלונה ימלאו את האצטדיון בהר היהודים מחר (שלישי, 22:00) ולא רק מתוך תקווה לראות את הבלאוגרנה מממשים את היתרון 2:3 מהמשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות ועולים לשלב הבא, אלא גם בשביל לערוך קבלת פנים עוינת במיוחד לאקס עוסמאן דמבלה. שחקן הכנף הצרפתי הרתיח את בארסה ואוהדיה כשחגג בטירוף את השער שכבש בפארק דה פראנס לרשת קבוצתו לשעבר.

דמבלה, ששיחק במדי ברצלונה חמש שנים, השאיר בצד את כל הסנטימנטים כלפי הקבוצה שנהגה כלפיו בסבלנות אין קץ, למרות התנהלותו הלא מקצועית והפציעות הבלתי נגמרות שבגללן לא הצדיק את 135 מיליון היורו ששולמו תמורתו.

במסיבת העיתונאים לקראת הגומלין, צ'אבי נשאל על הצרפתי וענה: "אמרתי לו שלום לפני המשחק, אחר כך לא יצא לי לראות אותו. אני יודע שהוא חיפש אותי, אבל הייתי עסוק. הצטערתי שהוא עזב, כי הוא היה בתקופה יוצאת דופן, אבל אני לא נוטר לו טינה. אקבל את פניו בכבוד כמו במשחק הראשון, כי יש לי הערכה אליו. הקהל? שיעשה מה שנכון בעיניו".

עוד לפני האימון הראשון של הקבוצה הפריזאית בספרד, אוהדי ברצלונה המתינו לאקס הצרפתי כשהאוטובוס שלהם הגיע למתחם המלון ועם קריאות נגדו ושריקות בוז צורמות "קיבלו את פניו" של מי שצפוי "לזכות" מחר ליחס מיוחד מהקהל המקומי.

צפו בהגעתו של דמבלה לברצלונה

מסיבת העיתונאים של מאמן ברצלונה, צ'אבי. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
לא נוטר טינה. צ'אבי/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

המאמן הוסיף עוד מסר לאוהדים: "האצטדיון חייב להיות קלחת מהר. צריך להזכיר את הערבים הקסומים בקאמפ נואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully