וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מזהירים: כוכב באסקוניה "חם" על בולדווין, "לוקח את זה אישי"

מיהו "הסקורר הטוב באירופה"? מרקוס הווארד "הקוסם" בכושר מטורף בבאסקוניה, ובא "להוכיח לבולדווין" אחרי העימות ביניהם במשחק הקודם מול מכבי תל אביב. דני דיאז בספק, איבנוביץ' על מכבי: "אחת הקבוצות האתלטיות באירופה"

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - בראוגן 74:76/ספורט1

מכבי תל אביב "תארח" מחר (שלישי) בבלגרד את באסקוניה לקרב הפלייאין (20:30), בו תעפיל המנצחת לסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג מול פנאתינייקוס. הקבוצה הספרדית התאמנה הבוקר בוויטוריה, וטסה לבלגרד ישירות, כשהיא תתאמן שם רק מחר בבוקר. דני דיאז הוא השחקן היחיד של הקבוצה שנמצא בספק להתמודדות אחרי שלא שיחק במשחק נגד בראוגן בשל פציעה ובבאסקוניה החליטו לא לסכן אותו.

לצהובים, כמו לכל קבוצות היורוליג באירופה, ברור מה צריך לעשות כדי לנצח את באסקוניה: לעצור את מרקוס הווארד. אלא שמדובר במשימה בה מעט מאוד קבוצות מסוגלות לעמוד. אמש שוב הוכיח הסקורר האמריקאי כמה נפיץ הוא, כשהחזיר את קבוצתו מפיגור 74:67 מול בראוגן, צלף שלשה טיפוסית שנייה לסיום וקבע 74:76, עם 28 נקודות.

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

גורמים בבאסקוניה סיפרו היום כי מרקוס הווארד מגיע טעון מאוד להתמודדות עם הצהובים. מהמשחק הראשון בין הקבוצות העונה בבלגרד יצא הגארד "חם" לאחר חילופי דברים כך מספרים עם וויד בולדווין, ומאז "הוא לוקח את נושא בולדווין באופן אישי ומגיע להוכיח לו". האוורד הצטיין במשחק השני בין הקבוצות אותו ניצחה באסקוניה בצורה חלקה.

מרקוס הווארד, באסקוניה, מול ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. רויטרס, Djordje Kostic, עיבוד תמונה
מרקוס הווארד, באסקוניה, מול ווייד בולדווין, מכבי תל אביב/עיבוד תמונה, רויטרס, Djordje Kostic

דושקו איבנוביץ' מאמן באסקוניה אמר היום על מכבי: "אני חושב שמכבי היא אחת הקבוצות הכי אתלטיות ביורוליג. זו קבוצה טובה מאוד בהתקפות מעבר, לדעתי עדיפה עלינו בריבאונד התקפה. יש להם שחקנים איכותיים מאוד, הם שולטים כמעט תמיד במשחק הפנים והאמת היא שהם יריבה שקשה מאוד לשחק נגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully