וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני מכבי תל אביב: ניצחון דרמטי לבאסקוניה בליגה הספרדית

הבאסקים פיגרו 74:67 פחות משתי דקות לסיום, אבל הווארד שהתפוצץ עם 28 נקודות הוביל ריצת 0:9 וצלף שלשה כשנייה לסיום שסידרה 74:76. ביום שלישי: מפגש הפלייאין עם הצהובים בסרביה

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - בראוגן 74:76/ספורט1

אמש (שבת) מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חולון במשחק האחרון שלה לפני הקרב בפלייאין היורוליג נגד באסקוניה. היום הבאסקים ערכו את ההכנה האחרונה שלהם לפני המשחק הגורלי ביום שלישי, והשיגו ניצחון 74:76 דרמטי מאוד בבית על בראוגן.

שחקניו של דושקו איבנוביץ' פיגרו כבר 74:67 כשנותרו דקה ו-46 שניות לסיום. אלא שמרקוס הווארד הנפלא צלף שלשה, בראוגן החטיאה מנגד, מאט קוסטלו הוסיף נקודת עונשין ו-וניה מרינקוביץ' קלע סל קשה בחדירה שצימק ל-74:73 כשנותרו 29 שניות לסיום. האורחת איבדה כדור קריטי ובמהלך האחרון צלף הווארד שלשה ענקית נוספת כשנייה לסיום, שהשלימה ריצת 0:9 וסידרה לבאסקוניה את הניצחון.

הווארד הוביל כרגיל את הבאסקים עם 28 נקודות, כשהוא לוקח לא פחות מ-16 זריקות מחוץ לקשת וקולע חמש מתוכן. קוסטלו תרם 18 ו-9 ריבאונדים, צ'ימה מונקה הוסיף 14 וקודי מילר מקינטייר הסתפק בשבע נקודות, אבל הוריד שישה ריבאונדים ומסר חמישה אסיסטים.

מרקוס הווארד, באסקוניה. Borja B. Hojas, GettyImages
האיש ממנו מכבי תל אביב צריכה להיזהר. מרקוס הווארד/GettyImages, Borja B. Hojas

כזכור, באסקוניה ניצחה ביום שישי בבולוניה והשיגה לעצמה את הכרטיס למפגש מול מכבי תל אביב, שהמנצחת בו תיכנס לפלייאוף. וירטוס בולוניה תצטרך להפתיע את אנאדולו אפס הלוהטת, וגם זה עלול שלא להספיק לה על מנת לעלות לרבע הגמר, כיוון שאז היא תצטרך לגבור גם על המפסידה במפגש בין מכבי תל אביב לבאסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully