וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לנבחרת, בן שמעון הופך ליקיר לרנקה: "ההערכה אליו עצומה"

המאמן זכה למחווה מאוהדי א.א.ק בניצחון אצל אריס, שהשאיר את תקוות האליפות בחיים: "זה היה חלום, עכשיו זו מטרה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

באופק מחכה לרן בן שמעון המינוי למאמן נבחרת ישראל, אבל בינתיים הוא גורם לעיר שלמה לחלום על היסטוריה וזוכה להכרה גדולה. אתמול (ראשון) ניצחה א.א.ק לרנקה שלו 0:1 את אריס לימסול בזכות שער בדקה ה-97, שמרה על פער של נקודה מהמוליכה אפואל ניקוסיה והשאירה בחיים את התקווה לאליפות ראשונה בתולדותיה. אם ההפרש יישאר זהה בשני המחזורים הבאים, בן שמעון ושחקניו יגיעו למשחק החוץ אצל אפואל במחזור סיום העונה עם הזדמנות לחגוג זכייה היסטורית.

עוד לפני המשחק זכה בן שמעון למחווה מרגשת מאוהדי א.א.ק שהגיעו למשחק בלימסול, בדמות דגל עם תמונתו של המאמן ומשפט אייקוני שאמר בעבר: "אנחנו א.א.ק, אנחנו לא מפחדים מאף אחד". כידוע, לישראלי כבר הייתה קדנציה בלרנקה בעונת 2012/13: "ההערכה של האוהדים אליו היא עצומה והם מראים את זה בכל דרך אפשרית", כתבו בתקשורת הקפריסאית.

רן בן שמעון מאמן א.א.ק לרנקה. א.א.ק לרנקה, אתר רשמי
יקיר לרנקה. רן בן שמעון/אתר רשמי, א.א.ק לרנקה

"עבור חלק האליפות הייתה חלום, עכשיו היא מטרה, שאיפה", הבהיר בן שמעון לאחר הניצחון הדרמטי. "הדרך היא זו שחשובה, היא ההישג של א.א.ק. מגיע לנו להיות איפה שאנחנו נמצאים".

בקפריסין החמיאו למאמן על תכנית המשחק הסבלנית: "הוא ידע שאריס מסוכנת כשמשאירים לה שטחים למתפרצות, ולא לקח סיכון. הוא חיכה לרגע שלו, החילופים בדקה 78 הפכו את א.א.ק ליותר מסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully