וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לבן שמעון בקפריסין, נטע לביא שוב סופסל בגמבה אוסקה

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 23:34

מאמן הנבחרת המיועד רשם 0:1 על אריס לימסול בדקה ה-90+7 וצימק את הפער מהפסגה לנקודה. דסה עלה מהספסל בהפסד של דינמו מוסקבה לאוראל, למקין שב לסגל שחטאר דונייצק, אך לא זכה לדקות. שער נקי לגלזר, 90 דקות לגנדלמן בהפסד גנט ללובן

תקציר: צ'וקאריצ'קי - פרטיזן בלגרד 2:3/ספורט1

* א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון השיגה הערב ניצחון סופר-דרמטי במירוץ האליפות בקפריסין, כשגברה על אריס לימסול 0:1 משער בדקה ה-90+7. בכך, צימק מאמן נבחרת ישראל המיועד את הפער מאפואל ניקוסיה המוליכה לנקודה בלבד.

* יהב גורפינקל ממשיך את העונה היציבה שלו במדי צ'נגדו רונגצ'נג והיום (ראשון) הוא שוב שיחק 90 דקות, או יותר נכון 110 דקות בניצחון קבוצתו 1:2 בחוץ על צ'נגצ'ון יטאי. רונגצ'נג פיגרה 1:0 עד הדקה ה-90+5 (!), אבל פליפה סילבה השווה ושיאהו וויי כבש את שער הניצחון בדקה ה-19 של תוספת הזמן. קבוצתו של גורפינקל ממוקמת שנייה עם נקודה בלבד אחרי שנגחאי שינאווה המוליכה.

* עוד ישראלי שניצח באסיה הוא נטע לביא, שהפעם נותר על הספסל של גמבה אוסקה שניצחה 1:2 את סגאן טוסו משער ניצחון דרמטי של גנטה מיורה בדקה ה-90+9. לביא, שנכנס רק בדקה ה-81, היה שחקן הרכב קבוע בעונה שעברה. אלא שהעונה הוא שיחק 90 דקות רק במשחק אחד ופתח רק בשניים מחמשת משחקי קבוצתו בליגה.

* עומרי גנדלמן עלה בהרכב גנט והשלים 90 דקות בהפסד 2:1 ללובן שהשאיר אותה במקום הראשון בתמונת העלייה לקונפרנס ליג בתום העונה בבלגיה.

נטע לביא, גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
איבד את המקום בהרכב. נטע לביא/GettyImages, Masashi Hara

* סתיו למקין חזר לסגל של שחטאר דונייצק במשחק רשמי לראשונה מאז ה-8 בדצמבר, אך לא שותף בניצחון של קבוצתו 0:1 על וורסקלה פולטבה במסגרת המחזור ה-24 של הליגה האוקראינית. שחטאר ממוקמת בפסגת הטבלה עם 52 נקודות.

* אלי דסה עלה כמחליף בדקה ה-59 בהפסד של דינמו מוסקבה לאוראל במחזור ה-24 בליגה הרוסית. קבוצתו של המגן הישראלי עם הפסד שלישי ברציפות במקום השלישי בטבלה.

* ידין לוגסי נכנס בדקה ה-75 ב-3:3 של סבאיל עם קפאז במחזור ה-30 של הליגה האזרית, שהשאיר אותם במקום השביעי בטבלה.

* רמזי ספורי פתח בהרכב אנטליאספור בהפסד 3:0 לריזספור במחזור ה-32 של הליגה הטורקית. הקשר הישראלי שיחק 67 דקות במשחק שהשאיר את קבוצתו במקום העשירי בטבלה.

* בהונגריה, מוחמד אבו פאני עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה והיה שותף לניצחונה של פרנצווארוש 2:3 בחוץ על זלגרשג הודות לשער בדקה ה-90+8.

* בסרביה, עומרי גלזר עמד בשער ושמר על רשת נקייה בניצחון הכוכב האדום 0:3 על ז'לז'ניצאר.

* ביברס נאתכו עלה מהספסל בדקה ה-63 בהפסד של פרטיזן בלגרד 3:2 לצ'וקאריצ'י במחזור ה-30 בסרביה. ההפסד של פרטיזן הגדיל את הפער של הכוכב האדום בפסגה לשבע נקודות.

* סער פדידה עלה בדקה ה-63 בניצחון 1:3 של לובליאנה על דומז'אלה במסגרת המחזור ה-31 בליגה הסלובנית. לובליאנה התקרבה להבטחת המקום השני בטבלה בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully