וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא קוסם": השחקן החם באירופה ממשיך להפחיד את מכבי ת"א

מרקוס הווארד המשיך את הכושר המטורף בבאסקוניה וקלע עוד סל ניצחון טיפוסי: "הסקורר הטוב באירופה, אף אחד בעולם לא יכול לעשות את מה שהוא עושה". צפו בביצועיו המחשמלים

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - בראוגן 74:76/ספורט1

מכבי תל אביב "תארח" מחר (שלישי) בבלגרד את באסקוניה לקרב הפלייאין, בו תעפיל המנצחת לסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג מול פנאתינייקוס.

לצהובים, כמו לכל קבוצות היורוליג באירופה, ברור מה צריך לעשות כדי לנצח את באסקוניה: לעצור את מרקוס הווארד. אלא שמדובר במשימה בה מעט מאוד קבוצות מסוגלות לעמוד. אמש שוב הוכיח הסקורר האמריקאי כמה נפיץ הוא, כשהחזיר את קבוצתו מפיגור 74:67 מול בראוגן, צלף שלשה טיפוסית שנייה לסיום וקבע 74:76, עם 28 נקודות.

בארבעת המשחקים האחרונים המטיר הווארד 35 נקודות על הראש של מכבי תל אביב, 36 נקודות על הראש של ולנסיה, 34 מול וירטוס בולוניה ו-28 אמש. הוא מוביל את היורוליג בנקודות למשחק (19.4) ובשלשות למשחק (3.7), ובשני המפגשים עם מכבי תל אביב קלע 19 ו-26 נקודות, כך שגם הצהובים התקשו להצר את צעדיו.

"הוא הסקורר הטוב באירופה", קבע השבוע חברו לקבוצה צ'ימה מונקה. "כולם מזכירים כל מיני שמות, ולא מזכירים אותו. אף אחד בעולם לא יכול לעשות את הדברים שהוא עושה על הפרקט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"כל התכנית היתה שהווארד לא יקבל את הכדור", הודה מאמן היריבה אמש, וליקו מרסיץ', "בגלל שכשמו שהוא הוכיח, ברגע שהכדור בידיים שלו, יש לו את קור הרוח והכישרון לזרוק כמעט מזווית בלתי אפשרית ולקלוע. הוא קוסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully