וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מרגיש ממש רע": קלופ מנסה להסביר את הקריסה של ליברפול

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 19:07

המרסיסיידרס במשבר מדאיג והמאמן מודה: "צריך זמן לעכל. אולי איבדנו אמונה אחרי אטאלנטה". רוברטסון: "כולם חייבים לעשות טובה יותר"

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 1:0/ספורט1

ליברפול קורסת, דווקא בשלבי ההכרעה של העונה. מי שפנטזה עד לאחרונה על קוואדרופל היסטורי חטפה 3:0 מאטאלנטה במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית ביום חמישי, והיום (ראשון) ספגה 1:0 ביתי מקריסטל פאלאס שסיבך אותה מאוד במירוץ האליפות. לפתע, ייתכן שעונת הסיום של יורגן קלופ תסתיים במפח נפש גדול.

"קשה לי לדבר על המשחק הזה", אמר המנג'ר בסיום. "המחצית הראשונה היתה רעה מאוד, איבדנו אמונה אחרי המשחק הקודם. ספגנו שער איום ונורא. בהמשך שלטנו, המחצית השנייה היתה הרבה יותר טובה. יכולנו לעמוד פה ולדבר אחרי שניצחנו 1:4, אבל זה לא קרה. זה מרגיש ממש, ממש רע. אני צריך זמן לעכל".

קלופ נשאל האם קבוצתו ספגה מהנגאובר אחרי התבוסה באירופה ואמר: "יכול להיות, ככה בני אדם מגיבים לפעמים. זה לא טוב, אבל זה קורה. היינו רחוקים מדי אחד מהשני, לא לחצנו כמו שצריך. אני לא יודע להגיד ב-100 אחוז מאיפה זה מגיע. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, אין סיכוי שנזכה באליפות. אם נשחק כמו במחצית השנייה, אפשר לנצח משחקים ונראה לאן נגיע".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
מה יהיה? קלופ/רויטרס

אנדי רוברטסון הוסיף: "זה סיפור המשחקים האחרונים, ושוב ושוב נענשנו. אנחנו מתקשים לשמור על רשת נקיה, אני לא יודע כמה פעמים הצלחנו לעשות את זה ב-10-15 משחקים האחרונים, אבל לא הרבה. השחקנים מול השער חייבים לעשות עבודה טובה יותר, אבל גם שחקני ההגנה. זה מתסכל מאוד, הגענו לכל כך הרבה מצבים, במחצית השנייה היו לנו מצבים של שניים או שלושה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully