וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמצה של עונה: ליברפול הפסידה 1:0 לקריסטל פאלאס

אחרי התבוסה לאטאלנטה בליגה האירופית, גם תואר האליפות מתרחק מהקבוצה של קלופ בעונת הפרידה שלו. אזה (14) הכניע את אליסון וכמות אדירה של החמצות בצד האדום השאירה את המארחת במקום השלישי, כשניצחון של ארסנל על אסטון וילה (18:30, ספורט1), יעלה אותה לפסגה

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 1:0/ספורט1

הזכייה בגביע הליגה עם שחקני האקדמיה של ליברפול גרמה לאוהדי הקבוצה לפנטז על קוואדרופל חלומי בעונת הפרידה של יורגן קלופ. מאז, היא המשיכה להיאבק על אליפות הפרמיירליג עם ארסנל ומנצ'סטר סיטי, אך הודחה מהגביע האנגלי עם 4:3 למנצ'סטר יונייטד ותבוסה 3:0 לאטאלנטה במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית, במה שנראה כהדחה צפויה. היום (ראשון) היא אירחה את קריסטל פאלאס במסגרת המחזור ה-33 בידיעה שניצחון יעלה אותה, לפחות זמנית, לפסגת הטבלה, אך רשמה החמצות ענקיות ורשמה הפסד שני ברציפות בכל המסגרות עם 1:0 שהשאיר אותה במקום השלישי.

ההגנה של קלופ נראית רע מאוד בתקופה האחרונה, והוכחה לכך הגיעה בדקה ה-14 כשאברצ'י אזה ניצל חור הגנתי והעלה את פאלאס ליתרון. אנדי רוברטסון עוד הספיק להציל כדור של ז'אן פיליפ מאטטה מהקו ומאז החל לחץ אדיר על השער של דין הנדרסון. ווטארו אנדו מצא את המשקוף, דרווין נונייס, מוחמד סלאח ודיוגו ז'וטה נעצרו מקרוב וקרטיס ג'ונס החמיץ בענק באחד הפספוסים הגדולים של העונה שעשויים להכריע - ליברפול כבר לא תזכה באליפות העונה.

זה משחק שלישי ברציפות של ליברפול לא ניצחון בכל המסגרות, כשהפער מסיטי עומד על 2 נקודות ובהמשך המחזור יוכל להיות 3 מארסנל אם תנצח את אסטון וילה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
אליפות כבר לא תהיה? קלופ/רויטרס
וירג'יל ואן דייק ליברפול. רויטרס
משהו לא טוב עובר על הגנת ליברפול. ואן דייק/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: מתפרצת של ליברפול עברה דרך אגף שמאל כשאנדי רוברטסון מצא את דרווין נונייס, אבל הבעיטה של האורוגוואי נעצרה מקרוב אצל דין הנדרסון.

דקה 14: גול! 0:1 לפאלאס! על אף פתיחה טובה יותר של ליברפול, ההגנה של קלופ שוב פישלה כשמסירת רוחב פשוטה של טייריק מיטשל מצאה את אברצ'י אזה פנוי לחלוטין, ולקשר נותר רק לבעוט לרשת של אלסיון.

דקה 18: מצב ענק לפאלאס להכפיל את היתרון - ז'אן פיליפ מאטטה ניצל עוד חור בהגנה האדומה, כבר הכניע את אליסון כשהקפיץ מעליו, אבל אנדי רוברטסון גלש ברגע האחרון והציל מהקו.

דקה 27: בלאגן ברחבת האורחת מכדור קרן של רוברטסון סידרה לווטארו אנדו הזדמנות להשוות, אך הבעיטה שלו מצאה רק את המשקוף של הנדרסון.

דקה 29: הרמה מצד שמאל של רוברטסון הגיעה ללואיס דיאס בצד הרחוק שהתעופף וסחט הצלה גדולה מהנדרסון.

אברצ'י אזה קריסטל פאלאס. GettyImages
מהשערים הקלים ביותר. אזה/GettyImages

דקה 34: מוחמד סלאח סוף סוף הצליח לאיים על שער האורחת כשחתך מצד ימין לאמצע ובעט כדור שהנדרסון הצליח לקלוט ולהדוף הצידה.

דקה 42: מייקל אוליסה ניסה את מזלו כשמאטטה הוריד לו מסירה על סף הרחבה של אליסון, הברזילאי אסף את הכדור בקלות.

דקה 55: כדור קרן הגיע אל וירג'יל ואן דייק שהמשיך בנגיעה לנונייס, אבל הבעיטה שלו נעצרה בצורה מדהימה על ידי הנדרסון מקרוב.

דקה 72: מהלך קבוצתי נהדר עם מסירות בין דומיניק סובוסלאי למוחמד סלאח הסתיים במסירה של ההונגרי לדיוגו ז'וטה, אבל נתנאל קליין עצר נהדר לפני הקו.

דקה 74: מהצד השני, כדור חופשי של פאלאס מצא את הראש של יואכים אנדרסן שנגח לכיוון מאטטה, וממטר אליסון הציל את ליברפול המספיגה השנייה שלה.

קונור בראדלי לצד מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
המשבר מעמיק עם עוד פציעה. בראדלי/רויטרס

דקה 75: עוד החמצה של ליברפול - מתפרצת של המארחת מצד שמאל עברה קדימה לג'ונס שדהר קדימה ובעט באחד על אחד מול הנדרסון החוצה.

דקה 90+7: סיום באנפילד. ליברפול מפסידה לקריסטל פאלאס ומתרחקת מתואר נוסף.

צפו בתקציר: צמד לפרייה, פולהאם ניצחה 0:2 את ווסטהאם

תקציר: ווסטהאם - פולהאם 2:0/ספורט1

משחק נוסף:

ווסטהאם - פולהאם 2:0
לפולהאם: אנדראס פריירה (9 ו-72)

המחזור יגיע לסיומו ביום שני ב-22:00, כשצ'לסי תארח את אברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully