וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה גדולה בהפועל חדרה, סילבס יישאר גם בעונה הבאה

14.4.2024 / 10:44

אחרי הניצחון בטדי, בקבוצה יודעים שרק קטסטרופה תגרום לירידת ליגה ותמנע מהמאמן חוזה לעוד עונה. השוער גיא הרמן סחט מחמאות

קבלת הפנים של בית"ר ירושלים לכבוד מנשה זלקה/ספורט1

הפועל חדרה עשתה אתמול צעד ענק בדרך להבטחת ההישארות בליגה, אחרי שניצחה אמש את בית"ר ירושלים 0:1 במשחק חוץ בטדי. חדרה מרוחקת כעת שבע נקודות מהקו האדום, דבר שנותן הרבה אוויר לקבוצה לקראת המשך המאבקים. בקבוצה שמחו מאוד בסיום המשחק ואמרו: "זה ניצחון גדול שלנו, השחקנים גילו המון אופי, ידעו לשמור על רשת נקייה, מול קבוצה מצוינת, שעשתה כמה ניצחונות יפים בשבועות האחרונים".

בחדרה מדגישים גם הבוקר שהמשימה טרם הושלמה, כי יש עוד 15 נקודות בקופה. מצד שני, בעיקר בשל ריבוי הקבוצות שנמצאות בתוך המאבק, נראה שמצבה של חדרה, ביחד עם הפועל ירושלים, הוא הטוב ביותר. בחדרה סימנו את המשחק ביום ראשון הבא נגד מ.ס.אשדוד כמשחק מפתח, כאשר ניצחון ואולי אפילו תיקו ואפשר כבר יהיה לדבר בביטחון על עונה נוספת בליגת העל.

אנשי הפועל חדרה חוגגים עם חיים סילבס. שלומי גבאי
סילבס ממשיך בעבודה הפנטסטית/שלומי גבאי

המאמן חיים סילבס שוב קיבל המון מחמאות על עבודתו ואם לא תקרה קטסטרופה מבחינת חדרה, ברגע שתובטח ההישארות, חוזהו של סילבס יוארך אוטומטית לעונה הבאה. קצב צבירת הנקודות של חדרה תחת סילבס בחודשיים האחרונים הוא אדיר, עם 17 נקודות מ-24 אפשריות בשמונת משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה ובקבוצה זוקפים את מסע ההישארות לזכותו ולזכות ההנהלה שפתחה את הכיס בינואר וצירפה שישה שחקני חיזוק שעושים את ההבדל.

השוער גיא הרמן קיבל גם הוא מחמאות רבות, אחרי שהוקפץ להרכב בשל פציעתו של השוער אוהד לויטה. הרמן ששיחק כשוער ראשון, ירד לספסל עם הגעתו של סילבס לקבוצה, אחרי שהמאמן העדיף להחזיר את לויטה להרכב. אמש הציג הרמן משחק שקט ובטוח ועזר לחדרה לחזור הביתה עם שלוש נקודות יקרות.

עוד בוואלה!

מישהו בבית? בית"ר ירושלים הפסידה להפועל חדרה 1:0 בטדי התוסס

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו לבית"ר ירושלים:

הפועל פתח תקוה (חוץ)
הפועל תל אביב (חוץ)
מ.ס. אשדוד (בית)
הפועל ירושלים (חוץ)
מכבי פתח תקוה (בית)

המשחקים שנותרו להפועל חדרה:

מ.ס. אשדוד (בית)
הפועל ירושלים (חוץ)
מכבי פתח תקוה (בית)
מכבי נתניה (חוץ)
הפועל תל אביב (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully