וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המתקפה מאיראן: הטיסה של מכבי תל אביב לבלגרד נדחתה בפעם השנייה

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 11:29

ביורוליג עוקבים: הצהובים אמורים היו להמריא לבלגרד למשחק הפלייאין נגד באסקוניה בשעות הצהריים בראשון, אבל ייאלצו לצאת בטיסה רק לפנות בוקר. קליבלנד דרוך לקראת הספרדים: "יודעים שזה לא יהיה משחק רגיל, אנחנו יודעים מה מונח על הכף"

קבלת הפנים של בית"ר ירושלים לכבוד מנשה זלקה/ספורט1

מכבי תל אביב הגדילה אמש (שבת) את רצף הניצחונות שלה בליגת העל ל-16 כשגברה 82:91 על הפועל חולון בתום משחק לא פשוט. הצהובים רחוקים ניצחון אחד בשני מחזורי הסיום כדי להבטיח את ראשות הטבלה בתום העונה הסדירה, מה שיבטיח להם משחק ביתי בדרבי בבית העליון.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שנה קשה, גם לצהובים. מזרחי יטפל?/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

המשחק אמש היה האתגר האחרון של הצהובים לפני הפלייאין של היורוליג ביום שלישי הקרוב, בו תפגוש מכבי את באסקוניה בבלגרד על הזכות לסיים במקום השביעי ולפגוש את פנאתינייקוס בפלייאוף, אלא שבמהלך הלילה נוסף לצהובים אתגר נוסף לשרשרת הלא פשוטה העונה, היציאה היום מישראל.

מכבי אמורה הייתה להמריא מנתב"ג בשעות הצהריים המוקדמות, כשסגירת המרחב האווירי של ישראל בשעות הלילה גרם לחששות אצל הצהובים, אבל במועדון נשמעו הבוקר מעט יותר רגועים אחרי הפתיחה ל נתב"ג. בהתחלה הצהובים הצליחו לדחות את הטיסה לשעות הערב, אך בסופו של דבר היה עוד שינוי והם ימריאו רק לפנות בוקר. ביורוליג עוקבים אחר ההתפתחויות עם הקבוצה.

נכון לעכשיו אין שינוי גם בתוכניות של הצהובים בכל הנוגע לחזרה לישראל אחרי משחקי הפלייאין, והקבוצה כולה אמורה לחזור ביום שלישי בלילה, אם ינצחו את באסקוניה, או ביום שישי בלילה אם יפסידו לספרדים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תמיר בלאט מכבי תל אביב. קובי אליהו
מאני טיים. מכבי תל אביב/קובי אליהו
seperator

רוב אנשי הקבוצה היו דבוקים ביום שישי בערב למסכים למשחק בין ויטוריה לבאסקוניה כדי לגלות מי הקבוצה שעומדת ביניהם לבין סדרת הפלייאוף נגד פנאתינייקוס. "לא ראיתי את המשחק אבל עקבתי מקרוב אחרי התוצאה, ראיתי את ה-5 דקות האחרונות. אני לא יודע איך באסקוניה חזרה למשחק הקודם, זה היה ניצחון גדול בשבילם", סיפר אנטוניוס קליבלנד אמש אחרי הניצחון על חולון.

במכבי נותנים הרבה כבוד ליריבה הספרדית, שגברה עליהם בספרד בצורה די מרשימה, ומוכנים למאצ'אפ מול אחד הגארדים המובילים בכדורסל האירופי היום, מרקוס האוורד, כשקליבלנד, הסטופר ההגנתי של הקבוצה, אמור להיות בין אלה שינסו לעצור אותו. "אני יכול לעזור לקבוצה לנצח, זה לא סוד מה אני מביא לקבוצה הזאת, מטאלית ופיזית אני ארים את המשחק שלי, בשביל זה אני משחק כדורסל, אני לא יכול לבקש יותר מהמאצ'אפ שמחכה לי", הוא סיפר, "ההכנה שלנו תהיה אותו דבר, אנחנו יודעים מה על הכף, כולם יהיו נעולים, אנחנו יודעים שזה לא יהיה משחק רגיל, מבחינה אמוציונאלית נהיה יותר במשחק, אנחנו יודעים מה על הכף".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. קובי אליהו
בולדווין וחבריו יצליחו לעצור את כוכב באסקוניה הלוהט?/קובי אליהו

כאמור, בקבוצה היו מרוצים מהניצחון על חולון, במשחק שאליו הגיעו בצורה מאוד לא אופטימלית מקצועית ומנטאלית, "לקחנו את המשחק ברצינות, זה היה משחק שרצינו לנצח כדי להישאר בקצב שלנו. זה לא היה קשה מדי, רצינו לשמור על הפורמה שלנו", הודה הגארד האמריקאי שתרם 9 נקודות ו-6 ריבאונדים. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully