וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לבאסקוניה: מכבי תל אביב ניצחה 82:91 את הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 21:50

שלושה ימים לפני הפלייאין של היורוליג, הצהובים רשמו ניצחון 16 ברציפות בליגה. בולדווין ובראון (14) הובילו בריחה ברבע האחרון. ג'סטין סמית' (20) בלט מנגד

עומס המשחקים הבלתי אפשרי של מכבי תל אביב נמשך הערב (שבת) עם ניצחון ליגה 16 ברציפות של הצהובים, שגברו 82:91 על הפועל חולון ויגיעו למפגש הקריטי מול באסקוניה ביום שלישי במצב רוח טוב. ווייד בולדווין ולורנזו בראון קיבלו דקות משמעותיות, אולי כדי לשמור עליהם חמים לפני משחק הפלייאין של היורוליג ביום שלישי והם אלו שבסופו של דבר הובילו את הצהובים לניצחון הזה.

המשחק הזה היה צמוד במשך שלושה רבעים, כשחולון כל הזמן איימה לחזור למשחק. אלא שבשלוש הדקות האחרונות בולדווין צלף שלשה ומיד אחריו בראון ושחקניו של קטש שמרו על הניצחון די בקלות מול יריבה שנמצאת בכושר לא טוב והגיעה למשחק הזה אחרי הפסד ביתי לרמת גן. בראון ובולדווין (14) הובילו את מכבי תל אביב בנקודות וגם באסיסטים, כשגם תמיר בלאט נתן דקות טובות עם שלשות כשהיה צריך אותן. מנגד, ג'סטין סמית' בלט עם 20 נקודות. קווין הארווי חזר לשחק מנגד וקלע 17, אבל ההגנה של חולון לא ממש תפקדה והקבוצה הזו שוב אכזבה.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין ולורנזו בראון (14), תמיר בלאט 11, ג'וש ניבו ורומן סורקין 10, אנטוניוס קליבלנד 9, רפי מנקו וג'ייק כהן 8. חסיאל ריברו 6, עומר מאייר 1.

קלעו להפועל חולון: ג'סטין סמית' 20, קווין הארווי 17, יותם חנוכי 12, ניב משגב 8 ו-10 אסיסטים. שון דאוסון ונתנאל ארצי 6, טאג'יר מקול וסי ג'יי האריס 5, שחר עמיר 3.

לורנזו בראון מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. קובי אליהו
כיכב לפני הפלייאין. בראון/קובי אליהו

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה צמודה עם 8:8 אחרי שלוש דקות, אבל מכבי עשתה את הבריחה שלה עם ריצת 0:8 בראשות בראון וניבו שחגג בצבע. שחקני קצה הספסל כמו ג'ייק כהן ומנקו צלפו מבחוץ, חולון לא שמרה וחטפה כבר 26 נקודות כשאנחנו יותר משתי דקות לסיום הרבע הראשון. אלא שחולון לא נשברה וחזרה למשחק עם שלשות של הארווי והאריס. חולון המשיכה עם המומנטום. ריברו ובלאט החטיא וסמית' השלים ריצת 2:10 שקבעה: 24:27 בלבד למארחת בסוף הרבע הראשון.

יותם חנוכי צלף שלשה עם פתיחת הרבע השני וחולון כבר מחקה את כל הפיגור שלה כשהמשחק בהיכל הפך להיות צמוד מאוד. המומנטום של הסגולים נמשך. חנוכי ודאוסון נראו מצוין ושמרו את חולון ביתרון קטן. אלא שאנטוניוס קליבלנד צלף שתי שלשות והוביל מהפך שהעלה את הצהובים ל-38:42. בולדווין קלע מהקו והמחצית הסתיימה ב-43:45 צהוב.

אנטוניוס קליבלנד מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. קובי אליהו
אנטוניוס קליבלנד בפעולה/קובי אליהו

מכבי תל אביב פתחה טוב יותר את הרבע השלישי עם שלשה של בלאט ונקודות של בראון שקבעו 51:56 לצהובים. ניב משגב קלע שלשה בצד השני ונקודות קלות של דאוסון קבעו 56:60 בלבד למארחים. בולדווין וניבו קטעו מעט את המומנטום של האורחים, אבל סל של ארצי ומהלך שלוש נקודות של מקול קבעו 64:61. שחר עמיר השלים כבר מהפך עם שלשה, אבל מנקו החזיר בשלשה משלו והרבע הסתיים ב-65:67 למכבי תל אביב.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. קובי אליהו
מבחן אחרון לפני הפלייאין. בולדווין/קובי אליהו

הרבע הרביעי נפתח עם עוד שלשה של חנוכי, אבל מכבי תל אביב הגיבה עם ריצת 0:7 אותה הוביל תמיר בלאט עם שתי שלשות. ג'וש ניבו היה יעיל בצבע ומכבי תל אביב איימה לברוח, כשחולון פשוט לא הצליחה למצוא את הטבעת ברבע הזה. למכבי תל אביב נמאס מהמשחק הצמוד והיא הכריעה אותו עם ריצת 0:7 נוספת שכללה שלשה של בולדווין וסל של ריברו שקבע יתרון דו ספרתי של 73:84 כשנותרו שתי דקות לסיום המשחק. בראון הצטרף לחגיגה עם שלשה משלו ועומר מאייר נכנס כדי לקלוע מהקו ובסיום: 82:91 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully