וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "באסקוניה מאוד מסוכנת. טוב שלורנזו בראון בצד שלנו"

מאמן מכבי תל אביב הודה אחרי הניצחון על חולון: "הראש שלנו במשחק ביום שלישי". על הווארד: "יש דברים שאפשר לנסות נגדו"

תקציר יורוקאפ: פריז אלופה אחרי 81:89 אצל בורק, 0:2 בסדרת הגמר/ספורט1

מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) 82:91 על הפועל חולון בליגת העל וכבר מחר תצא לבלגרד לקראת משחק הפלייאין נגד באסקוניה ביום שלישי. אם הצהובים ינצחו, הם ישובו מיד ארצה. במקרה של הפסד, מכבי תישאר בבלגרד למשחק נגד המנצחת בסדרה בין אנאדולו אפס לווירטוס בולוניה. במקרה של ניצחון ביום שלישי, מכבי אמורה לשחק ביום חמישי ובמוצאי שבת עוד שני משחקי ליגה על מנת לסיים את משחקי העונה הסדירה לפני סדרת הפלייאוף.

רומן סורקין מכבי תל אביב ג'סטין סמית' הפועל חולון. קובי אליהו
רומן סורקין מכבי תל אביב ג'סטין סמית' הפועל חולון/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש: "אני שמח שמצאנו את הדרך לנצח במשחק לא פשוט. הראש שלנו במידה מסוימת כבר ביום שלישי. לא הצלחנו להתכונן למשחק הזה יותר מדי, אבל זה היה מספיק כדי לנצח. שיחקנו נגד קבוצה טובה שמשחקת בסגנון שונה. שרפי וגוני עושים עבודה מדהימה השנה, זה יפה לראות, כבוד גדול".

קטש התייחס ללורנזו בראון: "אני מרגיש את לורנזו טוב. זה היה ברמה הגופנית אצלו, הוא עבר פציעה שהיה קשה לחזור ממנה לקצב. האינטנסיביות הקשתה עליו יותר. זאת זכות גדולה לאמן אותו, הוא אחד הדומיננטיים באירופה - הוא אחד משניים המנהיגים שלנו. בתקופה הכי קשה שלנו, בחסרונו של ווייד, הוא סחב אותנו והיה מדהים, על המגרש ומחוץ למגרש. כשאני מגיע למשחק מכריע כמו ביום שלישי אני שמח שהוא בצד שלנו".

על היריבה ביום שלישי: "באסקוניה מאוד מסוכנת, במשחק אחד הכול יכול לקרות. הלוואי שיכולנו לשחק בבית. מה עושים נגד מרקוס הווארד? שאלה טובה. הרבה מאמנים שאלו את השאלה הזאת. יש דברים שאפשר לנסות לעשות, יש דברים שמעט בשליטתו".

עוד בוואלה!

מוכנה לבאסקוניה: מכבי תל אביב ניצחה 82:91 את הפועל חולון

לכתבה המלאה
ג'וש ניבו מכבי תל אביב מול שון דאוסון הפועל חולון. קובי אליהו
ג'וש ניבו מכבי תל אביב מול שון דאוסון הפועל חולון/קובי אליהו

מאמן הפועל חולון, עמית שרף: "אתה לא יכול לחטוף פה 91 נקודות ולהיות במשחק עד הדקות האחרות. בחצי הראשון איבודים שלנו נתנו להם את המומנטום. בחצי השני יותר מדי ריבאונד התקפה שהגבוהים שלהם הדפו ולא אספנו את הריבאונד. כשאתה במרחק של 5-7 ובראון ובולדווין עושים את הבידודים, לא היינו שם".

יותם חנוכי: "היינו שם. ברבע הרביעי היינו צריכים להפוך את המשחק, לעשות כמה סלים גדולים. הגענו לזריקות טובות, אבל נפלנו בדברים הקטנים כמו ריבאונד התקפה. התוצאה לא משקפת את רוב המשחק. צריכים להמשיך לעבוד ולהשתפר, יש לנו משחקים גדולים, כל משחק הוא כמו גמר פלייאוף בשבילנו. אני מאמין בקבוצה שלנו ובצוות שלנו, בטוח שנשתפר ונגיע בזמן הנכון לכושר הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully