וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מתוסכל: "הם כבשו מהמצב היחיד, מה יותר גרוע מזה?"

מאמן הפועל ת"א אחרי ה-1:1 המתסכל מול הפועל פתח תקוה: "היו לנו מצבים לכבוש את השני, עשינו עבירה לא חכמה". בני לם: "אולי זה גול של הישארות"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

לא ייאומן כי יסופר. הפועל תל אביב הגיעה הערב (שבת) למשחק תחתית גורלי מול נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה ופספסה ניצחון בדקה ה-90+9!. הקבוצה של יוסי אבוקסיס החמיצה במחצית הראשונה וקבעה שיא שלילי היסטורי בתולדות המועדון עם 692 דקות ללא שער, עד שרן בנימין שבר את הבצורת בדקה ה-49 והעניק לקבוצתו 0:1 יקר. המלאבסים, שאיבדו את רז שטיין בכרטיס אדום בדקה ה-28, תקפו בלית ברירה במחצית השנייה למרות החיסרון המספרי, כשהפועל תל אביב בעיקר מחכה שהמשחק הזה ייגמר. אלא שבדקה ה-90+7 אבי ריקן עשה יש מאין וסחט עבירה מדן אייבינדר כ-20 מטרים מהשער. ריקן בעט בעצמו את הכדור החופשי היישר לצד של זובאס שנכנע לכדור מושלם וקבע 1:1 דרמטי מאין כמוהו. אבוקסיס אומנם עם שער ראשון כמאמן, אבל עם תיקו אכזרי שיוריד אותו מתחת לקו האדום אם אשדוד תנצח מחר את מכבי נתניה. והפועל פתח תקוה? היא שמרה על סיכוי, קלוש אומנם, לשרוד בליגה כשהיא שש נקודות מחוף מבטחים, כאשר גם מבחינתה התיקו הזה לא ממש משרת אותה ובעיקר גוזל לאדומים שתי נקודות יקרות מפז.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
התיקו האכזרי של העונה. אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס המתוסכל אמר לאחר המשחק: "מה יכול להיות יותר גרוע מזה? עשינו פאול לא חכם. העמדנו את ריקן מול השער ובמצב היחיד שלהם הם כבשו. אחרי השער שלנו הגענו להרבה מצבים, הפועל פתח תקוה היתה חשופה ולא כבשנו את השני. היו לנו מצבים של מאה אחוז ולא קיבלנו החלטות טובות. זה מסוג המשחקים שאתה מרגיש שזה קל מדי ונוח מדי וזה מה שקרה".

"כשלא הולך אז גם השחקנים הוותיקים עושים טעויות", אמר אבוקסיס על אייבינדר שעשה את העבירה שהובילה לכדור החופשי של ריקן, "במשחק כזה אתה יכול לחטוף גול בנייח או כדור ארוך וזה מה שקרה לצערי. כשאתה לא כובש אתה יכול להיענש וזה מה שקרה בעצם"

"באיכותו המשחק הזה היה הרבה יותר טוב", אמר אבוקסיס, "אבל עד שאתה לא מוביל 0:2 אתה לא יכול להירגע. נמשיך לעבוד ולהילחם עד הסוף".

רן בנימין שכבש בדקה ה-49 במה שהיה השער הראשון של הפועל תל אביב אחרי 692 דקות: "תיקו שהוא כמו הפסד. מאוד מתסכל, הגיע לנו לנצח, אבל אנחנו לא מנצלים את המצבים. כואב מאוד לספוג ככה. אנחנו בתקופה לא פשוטה, הכדור לא נכנס גם כשהגענו להרבה מצבים. כולם מפנימים את המצב, מועדון כזה לא צריך להיות במצב כזה. נילחם בכל משחק ואני מאמין שנישאר בליגה. הגול שלי פחות מעניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל פתח תקוה אבי ריקן. ברני ארדוב
שבר את הלב של האדומים. אבי ריקן/ברני ארדוב

בני לם: "זה תיקו שעוד טיפה משאיר אותנו בחיים. רוצים לעשות הכול כדי לא לרדת. עושים את הכול כדי לא לרדת ליגה. עושים עד הסוף את מה שאפשר. האדום של שטיין? אני לא בטוח שהיה וחבל".

על הגול של ריקן: "אומרים על שערים שזה שער של אליפות? הלוואי שזה יהיה שער של הישארות בליגה. אני חושב שהפועל תל אביב הגיעה להרבה מצבים, אבל אנחנו מבחינתנו באים לנצח בכל משחק. האדום טירפד לנו את המשחק".

אבי ריקן: "כשאני משחק אני מתנתק. רציתי להבקיע, לעזור לקבוצה, לא חשבתי על שום דבר אחר ועל מה יהיה אם לא יהיה גול. עברתי כל כך הרבה וברגעים כאלה צריך להביא את כל הניסיון. כל זמן שהנר עדיין דולק, נעשה הכול כדי להישאר. אנחנו צריכים לנצח בסופו של דבר, תוצאות תיקו לא מספיקות. אני מרגיש שהשריקות נגדנו קלות מדי במשחקים האחרונים".

המשך המחזור בליגת העל:

ראשון, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully