וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדענים מתחננים: "אל תשרפו את מוחו של או ג'יי סימפסון"

חוקרים רבים פנו למשפחת שחקן העבר שמת מסרטן על מנת לחקור "האם סבל ממחלת טראומה כרונית שהשפיעה על תפקודו לפני משפט הרצח", אך סורבו: "גופתו תישרף, זה מה שהוא ומשפחתו ביקשו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

מותו של או ג'יי סימפסון, כוכב הפוטבול לשעבר, אחרי מאבק במחלת הסרטן ביום חמישי האחרון, עורר סערה גדולה בארצות הברית בעקבות המחלוקת לגבי הדרך בה הנציחו אותו אחרי מותו, כשכמובן מלבד קריירה הספורט, סימפסון נוגע בשל המשפט המפורסם בו נחשד לרצח אשתו לשעבר ניקול בראון וחברה רון גולדמן.

בארצות הברית המתינו לראות מה יעלה בגורל גופתו של סימפסון לפני הלוויתו, וב"פוסט" פרסו כי גופתו תישרף ביום שלישי הקרוב בלאס וגאס מבלי שמוחו יתרם למחקר, על אף בקשות מרובות של מדענים לחקור אותו.

עורך הדין המייצג את משפחתו של סימפסון וחתום על הניירת לשריפת גופתו סיפר כי המשפחה "לא נענתה לבקשה של המדענים" שסברו כי הוא סבל בחייו ממחלת טראומה כרונית (CTE). על פי מחלה זו, ששחקני פוטבול רבים סובלים ממנה אחרי זעזועי מוח במהלך הקריירה, אחד הסימפטומים הנפוצים בה היא התנהגות אלימה, כשהחשד היא שמחלה זו הייתה קיימת אצל סימפסון וגרמה לשחקן העבר להיות חלק מהמשפט המפורסם על הרצח והתנהגותו האלימה.

כוכב הפוטבול לשעבר או ג'יי סימפסון במשפט הרצח ב-1995. AFP, GettyImages
"מדענים רבים ביקשו לחקור את מוחו". או ג'יי סימפסון/GettyImages, AFP

מלקולם לה וורג'ן, המייצג את המשפחה, סיפר כי "פנו אליו מדענים רבים", אך הוא מחויב לבקשת ילדיו: "קיבלתי טלפונים רבים ממרכזים רפואיים וביקשו ממני את המוח של או ג'יי, אבל זה לא יקרה. זה מה שאו ג'יי ביקש, זה מה שמשפחתו מבקשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully