וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: לברקוזן המופלאה זכתה באליפות ראשונה בתולדותיה

החבורה החד-פעמית של צ'אבי אלונסו עשתה זאת חמישה מחזורים לסיום העונה, עם 0:5 בלתי נשכח על ורדר ברמן. וירץ חגג שלושער, הקהל הנרגש פרץ למגרש פעמיים, האלופה תנסה לנעול עונה שלמה ללא הפסד

באייר לברקוזן הביסה 0:5 את ורדר ברמן וזכתה באליפות היסטורית/ספורט1

היסטוריה: באייר לברקוזן זכתה הערב (ראשון) באליפות גרמניה לראשונה בתולדותיה - בלי ספק אחת האליפויות המדהימות, המרשימות והכי בלתי צפויות אי פעם בבונדסליגה. הקבוצה המופלאה של צ'אבי אלונסו עשתה זאת חמישה מחזורים לסיום העונה, כשהביסה בביתה 0:5 את ורדר ברמן עם עוד הצגת כדורגל בלתי נשכחת, וכעת כל שנותר לה הוא להמשיך ולחתום את שמה בספרי ההיסטוריה של הכדורגל הגרמני והעולמי.

בזכות הניצחון הערב, האלופה הטריה ששמטה נקודות רק בארבעה משחקים (ארבע תוצאות תיקו) הפכה לאלופה השלישית הכי המהירה בתולדות הליגה העליונה בגרמניה (באיירן מינכן של 2013/14 עשתה זאת במחזור ה-27). היא קבעה שיא ליגה חדש של 29 מחזורים ללא הפסד מפתיחת העונה, והשתוותה ליובנטוס של 2011/12 עם משחק 43 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות.

החגיגות על הדשא

רגע הסיום

ויקטור בוניפייס מצא את הרשת מהנקודה הלבנה והקפיץ את הקהל בדקה ה-25, עם שערו ה-18 העונה. בדקה ה-60 הצטרף לחגיגה גם גרניט ג'אקה, אחד המנהיגים הגדולים של לברקוזן העונה, עם פצצה אדירה מחוץ לרחבה הישר לחיבורים. ואז החל המופע של פלוריאן וירץ: הכישרון הצעיר הוסיף טיל משלו לרשת העליונה (68), ולאחר מכן השלים צמד (83), מה שהוביל לפריצת חלק מהאוהדים הנרגשים לכר הדשא. הקהל פונה, אולם פרץ שוב כשווירץ השלים שלושער בדקה ה-90.

זהו התואר השלישי של לברקוזן ב-119 שנותיה, ובלי ספק המרשים מכולם - קדמו לו זכייה בגביע אופ"א ב-1988 ובגביע הגרמני ב-1993. כעת יכולים אלונסו ושחקניו להתרכז במשימות הבאות שלהם - עונה שלמה ללא אף הפסד, זכייה בגביע הגרמני (יפגשו בגמר את קייזלסלאוטרן מליגת המשנה ב-25 באפריל) ואולי גם בליגה האירופית (השיגו 0:2 על ווסטהאם במשחק הראשון ברבע הגמר). בכך, אפשר להיפרד לשלום מהכינוי המעליב "Neverkusen", אותו הרוויח ביושר המועדון שפישל שוב ושוב במאני טיים - ככה, חברים וחברות, נראית קבוצה ווינרית.

משחק נוסף:

דרמשטאדט - פרייבורג 1:0
לפרייבורג: ריטסו דואן (36)

שחקני באייר לברקוזן חוגגים. רויטרס
עונה מהחלומות/רויטרס
אוהדי באייר לברקוזן חוגגים. רויטרס
הקהל פרץ לדשא בסיום/רויטרס

זו קבלת הפנים שציפתה לאלופה כשעתה את דרכה לאצטדיון

המחזור ה-30 ייצא לדרך ביום שישי עם המפגש בין איינטרכט פרנקפורט לאוגסבורג. באיירן מינכן תתארח בשבת אצל אוניון ברלין ואילו באייר לברקוזן תבקר בראשון אצל דורטמונד הנאבקת על כרטיס לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully