וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה לבאסקוניה: "מכבי ת"א הפכה יותר מפחידה ככל שהעונה רצה"

בספרד ניתחו את הצהובים לקראת הפלייאין: "משוכה מסוכנת, מגיעה כפייבוריטית". מנגד, הדגישו "הגנה גרועה" ו"פצצה מתקתקת" בשם בולדווין

תקציר יורוקאפ: פריז אלופה אחרי 81:89 אצל בורק, 0:2 בסדרת הגמר/ספורט1

אחרי שהבטיחה את המקום השמיני בתום העונה הסדירה ביורוליג, באסקוניה תגיע בכושר טוב למפגש הפלייאין עם מכבי תל אביב ביום שלישי הקרוב, שהמנצחת בו תעפיל מהמקום השביעי לשלב רבע הגמר ותתמודד מול פנאתינייקוס. בתקשורת הבאסקית מעמיקים בהיכרות עם האלופה הישראלית ומתייחסים אליה בזהירות ובכבוד, למרות ש"אין יריבות בלתי אפשריות" לקבוצה של דושקו איבנוביץ'.

"זו משוכה מסוכנת לבאסקוניה. הקבוצה הישראלית הפכה יותר ויותר מפחידה כל שהעונה התקדמה וניצחה שבעה משמונת המשחקים האחרונים שלה. אחרי שמירה על השלד מהעונה שעברה, עודד קטש מוביל סגל ממש פיזי ויותר ארוך מזה של הוויטוריאנים", ניתחו בספרד את הקבוצה שגברה על באסקוניה בסיבוב הראשון, אך נכנעה לה בחוץ בסיבוב השני.

לצד מחמאות על החוזקות, הייתה התמקדמות גם בחולשות של מכבי: "יש לה את ההתקפה הטובה ביותר ביורוליג, ומנגד היא פגיעה בהגנה על הסל שלה - על כך מצביעה תווית של ההגנה השנייה הכי גרועה במפעל, למרות ריבוי השרירים והאתלטיות של שחקניה האמריקאים, שלא מתבלטים בהקרבה שלהם".

שחקני מכבי תל אביב רומן סורקין, אנטוניוס קליבלנד. Nikola Krstic/MB Medi, GettyImages
שחקני מכבי תל אביב רומן סורקין, אנטוניוס קליבלנד/GettyImages, Nikola Krstic/MB Medi

"מכבי פייבוריטית בפער קטן, בזכות היכולת לשתף יותר שחקנים ולהגיע טרייה יותר לשלבי ההכרעה", הוסיפו. "ווייד בולדווין ולורנזו בראון ממשיכים להיות המנהיגים, אבל אקס באסקוניה (בולדווין) הופך לפצצה מתקתקת כשהדברים לא הולכים טוב, בעוד שהמתאזרח הספרדי מפגין העונה יותר אי יציבות מהרגיל, ונראה לא כשיר פיזית במאת האחוזים. תשומת הלב שהשניים האלו מושכים מאפשרת לשחקנים אחרים לזרוח, במיוחד בונזי קולסון וג'וש ניבו".

לסיום צוינו עוד שחקנים משלימים בצהוב: "ג'יימס ווב מרווח את המגרש ביעילות, חסיאל ריברו הוכיח את הרב-גוניות שלו, ג'ון דיברתולומאו ותמיר בלאט מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך ההתבגרות של מכבי, שהגלייתה לבלגרד פגעה ביכולתה לייצר הכנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully