וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסקוניה ניצחה את וירטוס בולוניה ותפגוש את מכבי ת"א בפלייאין

מרכוס הווארד שוב התפוצץ (34 נקודות), החזיר את הבאסקים מפיגור 13 ל-91:95 וקבע דייט לוהט עם הצהובים ביום שלישי הקרוב. בלינלי איבד כדור מכריע וחרץ את גורל קבוצתו, שתפגוש את אנאדולו אפס. אולימפיאקוס ניצחה את פנרבחצ'ה וסיימה חמישית. התמונה המלאה: בפנים

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 90:80/ספורט1

העונה הסדירה ביורוליג הגיעה לסיומה הערב (שישי) עם ארבעה משחקים בעלי חשיבות מכרעת, שקבעו בין היתר את יריבתה של מכבי תל אביב בפלייאין - באסקוניה, שניצחה את וירטוס בולוניה בתום מותחן גדול.

סדרות הפלייאוף:

ריאל מדריד (1) - המדורגת 8 (תגיע מהפלייאין)
פנאתינייקוס (2) - המדורגת 7 (תגיע מהפלייאין)
מונאקו (3) - פנרבחצ'ה (6)
ברצלונה (4) - אולימפיאקוס (5)

משחקי הפלייאין:

מכבי תל אביב (7) - באסקוניה (8)
אנאדולו אפס (9) - וירטוס בולוניה (10)

וירטוס בולוניה - באסקוניה 95:91

דרמה גדולה, ובסיומה ניצחו הבאסקים כדי לקבוע דייט עם מכבי תל אביב במשחק הפלייאין ביום שלישי הבא. המנצחת תשיג את המקום השביעי ואיתו מפגש עם פנאתינייקוס ברבע הגמר, המפסידה תקבל צ'אנס נוסף להגיע לרבע הגמר כשתפגוש את המנצחת במשחק הפלייאין המקביל, בין וירטוס ואנאדולו אפס.

הרבע הראשון הלך צמוד - מרקו בלינלי בלט מצד אחד, ואניה מרינקוביץ' הצטיין מנגד ובתום עשר הדקות הוליכו המארחים 21:22. מרכוס הווארד התחמם והחל לאותת על מה שעתיד להגיע, אלא שאיפה לונדברג העביר הילוך בבולוניה (13 נקודות ברבע השני), אכילה פולונארה הצטרף אליו והיתרון צמח ל-38:51, בדרך ל-44:53 בתום המחצית הראשונה.

הווארד המשיך מאותה נקודה שעצר ועזר לצמק ל-57:54. בלינלי ודניאל האקט קטעו את המומנטום של האורחת, אך קודי מילר מקינטייר המצוין לקח פיקוד, השלים ריצת 1:16 כמעט לבדו והפך ל-67:73, בדרך ל-74:75 עם העליה לרבע המכריע של העונה. הווארד הבלתי עציר קבע 83:90, ארבע דקות לסיום, ואז החלה הדרמה. ג'ורדן מיקי השווה ל-90:90, מאט קוסטלו תיקן החטאה של מילר מקינטייר, מיקי החטיא פעם אחת מהקו, קוסטלו דווקא עמד בלחץ מהעונשין, בלינלי רשם איבוד גורלי וצ'ימה מונקה סגר עניין מהקו. איזו דרמה.

הווארד העילאי סיים משחק שלישי ברציפות עם 30 נקודות או יותר - הפעם היו לו 34. מרינקוביץ' הוסיף 17 ומילר מקינטייר 16. לונדברג הוליך את המפסידה עם 18, בלינלי הוסיף 15 וטוקו שנגליה נתקע על 8 בלבד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני באסקוניה מרקוס הווארד, קודי מילר מקינטייר. Sonia Canada, GettyImages
הצגה. הווארד מול מילר מקינטייר/GettyImages, Sonia Canada

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 81:84

הקבוצה הלוהטת ביבשת עם ניצחון 22 ב-23 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, והיא תפגוש ברבע הגמר את ברצלונה. פנר תתעמת עם מונאקו. אף קבוצה לא ממש הצליחה לברוח ליריבתה במחצית הראשונה, בה צטיין אייזאה קאנן עם 13 נקודות. ניקולה מיליוטינוב שב לפרקט אחרי קרוב לשלושה חודשים, ובתום 20 הדקות הראשונות הוליכו האדומים 34:38. נייג'ל הייז-דייויס התחמם ברבע השלישי, העסק המשיך להיות צמוד, סקוטי ווילבקין החטיא זריקה מכרעת והמשחק הלך להארכה. שם קבע קאנן 78:80, ניק קלאתיס איבד וקאנן סגר עניין מהקו בדרך ל-27 נקודות. הייז-דייויס הגיע ל-21 מנגד, ים מדר קלע 2 נקודות ב-7 דקות.

שחקן אולימפיאקוס קוסטאס פאפאניקולאו עם נייג'ל וויליאמס גוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אולימפיאקוס לא עוצרת/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

וילרבאן - ברצלונה 72:76

משחק לפרוטוקול בלבד עבור הקטלאנים, שכבר נעולים במקום הרביעי. הצרפתים ניצלו זאת כדי להשיג ניצחון יוקרתי ודרמטי, בזכות נקודות של ז'ופרי לוברן, דקה לסיום. לאחר מכן ריקי רוביו איבד, רוקאס יוקובאיטיס החטיא ופריס לי סגר עניין מהקו. לוברן בלט עם 20 נקודות, נועם יעקב לא קלע ב-13 דקות ומסר ארבעה אסיסטים. מנגד רק יוקובאיטיס הגיע לספרות כפולות (12), רוג'ר גרימאו העניק מנוחה לחלק מכוכביו וחילק את הדקות בין כל שחקני הסגל שלו.

משחק נוסף:

פרטיזן בלגרד - ולנסיה 66:79

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully