וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להסבה? אבדיה "נצץ" בתפקיד חדש, זה "לא נעלם מעיני וושינגטון"

הישראלי סיפק "הופעה מרשימה" כרכז והמשיך לסחוט מחמאות מהתקשורת בארה"ב. וגם: הנתונים שמשקפים את "העלייה לרמה הבאה"

תקציר יורוקאפ: פריז אלופה אחרי 81:89 אצל בורק, 0:2 בסדרת הגמר/ספורט1

אף שוושינגטון דיווחה שהוא בספק למשחק הביתי האחרון של העונה בעקבות מחלה, בסופו של דבר דני אבדיה שותף נגד שיקגו ורשם את אחד המשחקים השלמים והמגוונים שלו בעונה הזו, כשהוא עושה זאת מעמדה חדשה שרבים כנראה לא ציפו מהישראלי לתפקד בה. אבדיה שיחק כרכז לאור חסרונם של ג'ורדן פול וטיוס ג'ונס הפצועים, והעמיד שורה סטטיסטית מצוינת של 24 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, כשהוא מדייק ב-8/11 ל-2, 1/4 ל-3 ו-5/8 מקו העונשין.

הוויזארדס אמנם נחלו הפסד חמישי ברציפות כשנכנעו 129:127 לבולס נטולי הכוכבים שלהם, אבל אבדיה המשיך לנצל כל רגע עד לסיום העונה כדי להראות שהוא מסוגל להוביל את הקבוצה בעתיד. "הופעה מרשימה", צייץ גרג פיינברג מאתר "Bullets Forever" והחמיא לפורוורד.

ב-"Sports Illustrated" כתבו: "אבדיה נצץ. הצורך בכוכב שלישי לצד קייל קוזמה וג'ורדן פול הפך דחוף לוויזארדס, דני מתקדם מדי משחק והלילה הוכיח זאת שוב. הוא מספק משחק שלם ומסוגל לתרום בהמון דרכים, זה לא נעלם מעיני וושינגטון ואמור לעזור לה רבות בשנים הבאות".

זה היה הדאבל-דאבל ה-18 של הישראלי העונה, השישי ב-10 המשחקים האחרונים. אבדיה קלע בספרות כפולות ב-53 מ-73 ההופעות שלו בעונה הנוכחית וחצה את רף 20 הנקודות בפעם ה-16 הלילה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
בלט גם מעמדת הרכז. דני אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

עוד לפני המשחק, העיתונאי צ'ייס יוז פירק לנתונים את ההתקדמות האדירה שעשה אבדיה העונה בפן ההתקפי: "הוויזארדס משחקים הרבה יותר מהר השנה, ואולי דני אבדיה הוא השחקן שהרוויח הכי הרבה מהשינוי הזה. עם הגודל ויכולת השליטה בכדור שלו, דני מאוד קשה לעצירה כשהוא בתנועה", ניתח יוז בסרטון שהסביר באילו פעולות השתפר הפורוורד בעיקר.

"הוא רושם ממוצע גדול פי שניים של חדירות לעומת העונה שעברה (8.4 למשחק, 4.8 אשתקד) ושיא קריירה של 52% בזריקות תחת שמירה צמודה", הוסיף כתב רשת NBC. "קליעה תוך יצירת מגע - חלק עצום בהתקדמות שלו. יש לו השנה 41 מהלכי סל ועבירה, יותר מאשר בכל שלוש עונותיו הקודמות ביחד. (6 בראשונה, 11 בשנייה ו-21 בשלישית). גם הקליעה לשלוש פותחת לו נתיבים לטבעת. ההתקפה המהירה של וושינגטון עזרה לדני להעלות הכל ברמה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully