וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה שוב התקרב לטריפל-דאבל בהפסד הצמוד של וושינגטון

הישראלי סיים עם 24 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, הוויזארדס נוצחו משחק חמישי רצוף ב-129:127 הביתי לשיקגו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

לא בפעם הראשונה העונה, דני אבדיה היה קרוב לרשום טריפל-דאבל ראשון בקריירת ה-NBA שלו הלילה (בין שישי לשבת), כשסיים עם 24 נקודות, 12 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים. לצערו של הישראלי, מספרים המצוינים לא הספיקו על מנת למנוע הפסד חמישי רצוף של וושינגטון וויזארדס, שנכנעה בבית 129:127 לשיקגו בולס במשחק הלפני-אחרון של העונה. ביום ראשון יפגשו אבדיה וחבריו את בוסטון לפני שייצאו לפגרה.

אבדיה היה אגרסיבי כבר מהרבע הראשון שבו וושינגטון עלתה ליתרון הגדול ביותר שלה במשחק, 19:33, וחיפש בשיטתיות לסיים מהלכים קרוב לטבעת, כאשר במקביל גם הרבה להפעיל את חבריו לקבוצה. אבל הבולס, שהופיעו ללא הכוכבים הבולטים דמאר דרוזן, אלכס קארוסו וניקולה ווצ'ביץ' אחרי שהבטיחו לילה לפני כן את המקום התשיעי במזרח, מחקו בהמשך את הפיגור, הובילו בהפסקה ושרדו מחצית שנייה צמודה בדרך לניצחון שני ברציפות.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן שיקגו בולס קובי ווייט. רויטרס
הפסד חמישי רצוף. דני אבדיה/רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן שיקגו בולס ג'בון קרטר. Jess Rapfogel, GettyImages
שוב התקרב לטריפל-דאבל. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

לצד אבדיה, שקלע 9 מ-15 מהשדה כולל 1 מ-4 לשלוש, ודייק ב-5 מ-8 מקו העונשין, בלטו בוושינגטון קורי קיספרט עם 23 נקודות, פטריק בולדווין ג'וניור עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, טריסטן ווקצ'ביץ' עם 19 נקודות וג'רד באטלר עם 15 ו-10 אסיסטים. את שיקגו הוביל הרוקי אדאמה סנוגו עם 22 נקודות ו-20 כדורים חוזרים, ג'בונטה גרין קלע 24 נקודות וג'בון קרטר תרם 20 לצד 12 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully