וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקצה השחונה: הרצף השלילי של מכבי חיפה, הבצורת של הפועל תל אביב

האלופה על סף רצף אי הניצחונות הכי ארוך שלה מאז 1987, האדומים במרחק 34 דקות מהבצורת הממושכת בתולדותיהם. וגם: הסדרה של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע ובילוי הצהריים של בית"ר. הנתונים לקראת המחזור בליגת העל

מחוץ לקווים, 11.4/עריכה: זיו שטיינר

שבת, 15:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)

* ב-15 מפגשים מאז חזרתה של הפועל חדרה לליגה הבכירה, בית"ר ירושלים השיגה תשעה ניצחונות וחדרה חמישה. התיקו היחיד היה 0:0 בטדי בנובמבר 2021.

* זה משחק הצהריים השני של בית"ר ירושלים ב-2023/24, אחרי שבקודם ניצחה 0:3 בחוץ את אותה חדרה הודות לשלושה בישולים של ירדן שועה. בעונה שעברה היו לה שני משחקי צהריים ובשניהם ניצחה (2:3 על סקציה נס ציונה ו-1:2 על מ.ס. אשדוד).

* בית"ר מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. שלושה כאלה לא היו לה כבר שנתיים, מאז אפריל 2022. אז, גם כן בפלייאוף התחתון, היא גברה 0:1 על מ.ס. אשדוד בבית ולאחר מכן 0:2 בחוץ על הפועל נוף הגליל ו-0:1 כאורחת בדרבי הירושלמי.

* אבל בבית בית"ר ללא ניצחון ב-2024. יש לה תיקו והפסד לסירוגין בשישה משחקי בית, ובשלושת האחרונים כלל לא כבשה.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים מול עילאי טרוסט שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
שלושה בישולים במשחק הצהריים הקודם. ירדן שועה/שלומי גבאי

שבת, 17:45: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט4)

* הפעם האחרונה שבני סכנין ניצחה את מכבי חיפה בליגה הייתה בפברואר 2018, כאשר שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בדוחא. מאז היו 11 ניצחונות ירוקים ושתי תוצאות תיקו, כולל 1:1 בחיפה בסיבוב הראשון העונה.

* ניצחון החוץ האחרון של סכנין היה במסגרת הפלייאוף העליון: 0:1 משער של יובל אבידור באפריל 2017. מארון גנטוס הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* מכבי חיפה ללא ניצחון בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, לראשונה מאז נובמבר-דצמבר 2017. שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון? זה לא קרה מאז תחילת 1987/88, אז אחרי מותו הטרגי של אבי רן ז"ל רשמה הקבוצה פתיחת עונה מסויטת.

* בליגה מדובר בארבעה משחקים ללא ניצחון, כשחמישה לא היו מאז ימי פרד רוטן בספטמבר-אוקטובר 2018 (שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

* מכבי חיפה עם תיקו והפסד בשני משחקי הבית האחרונים בליגה. שלושה ללא ניצחון? זה לא קרה מאז מאי-יוני 2020. שני הפסדי ליגה רצופים כמארחת לא היו לה מאז מרץ-אפריל 2019 (בפלייאוף העליון: 2:0 לבני יהודה ואז 3:1 להפועל חדרה).

* בני סכנין היא מלכת התיקו של הליגה עם 13 משחקים שלא הוכרעו, כאשר תשעה מתוכם הסתיימו ב-1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עמית זנטי מכבי חיפה מול מארון גנטוס בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
היחיד שנשאר בסגלי הקבוצות מהניצחון האחרון של סכנין בחיפה. מארון גנטוס מול עמית זנטי באפריל 2017/אדריאן הרבשטיין

שבת, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט3)

* 128 מפגשי ליגה בין הקבוצות מאז קום המדינה. המאזן הכולל: 34:56 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 38 תוצאות תיקו.

* יוסי אבוקסיס ללא ניצחון או שער מאז חזר להפועל תל אביב. את הקדנציה הקודמת כמאמן האדומים סיים עם חמישה מחזורים ללא ניצחון (ארבעה הפסדים על האפס ו-1:1 מול קרית שמונה, אז סלים טועמה כבש בבעיטה חופשית) כך שהרצף עומד על 12 משחקים.

* סך הכול יש להפועל תל אביב ניצחון בודד ב-16 המחזורים האחרונים, מאז ה-1:4 הביתי על הפועל פתח תקוה. האורחת ללא ניצחון ב-11 האחרונים, מאז ה-0:2 הביתי על מכבי נתניה לפני כשלושה חודשים.

* האדומים בבצורת של 643 דקות, מאז השער האחרון של אלן אוז'בולט ב-1:3 הביתי על מ.ס. אשדוד בתחילת פברואר. שיא המועדון השלילי נקבע לפני כשלוש שנים עם 677 דקות בלי גול, כך שהוא יכול להישבר בדקה ה-35.

* הבצורת הארוכה בימי ליגת העל: מכבי פתח תקוה עם 829 דקות בלי שער במהלך עונת 2007/08. השיא בכלל בליגה הראשונה: 1,070 דקות של מחנה יהודה בעונה הכפולה 1966/68.

* הפועל פתח תקוה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה (חמש נקודות בלבד מתוך 42 אפשריות). ניצחון החוץ האחרון שלה בליגה הבכירה היה 2:4 באשדוד במאי 2015.

שחקני הפועל תל אביב בהתכנסות. מאור אלקסלסי
מי בהפועל תל אביב יעשה סוף לבצורת?/מאור אלקסלסי

ראשון, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה

* הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה ניצחה במשחק ליגה בטדי את הפועל ירושלים (ההיסטורית) הייתה בעונת הירידה של האדומים לפני יותר מ-24 שנה, כאשר כפיר פרטיאלי והאקס אסי טובי קבעו 0:2 בפברואר 2000.

* המלאבסים הפסידו בשלושת הביקורים האחרונים אצל הפועל ירושלים במסגרת ליגת העל וגם בשלושת הביקורים האחרונים אצל בית"ר, כך שניצחון הליגה האחרון בטדי היה 1:2 על בית"ר בנובמבר 2020. מוחמד הינדי הכריע אז.

* הפועל ירושלים החלה את העונה עם תשעה משחקים ללא ניצחון, לאחר מכן הגיעו חמישה ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ותיקו) ואז חמישה ללא ניצחון (ארבעה הפסדים ותיקו). כעת היא ברצף של שמונה ללא הפסד (חמישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

* הפועל ירושלים ברצף של שלושה ניצחונות ביתיים, בפעם השנייה העונה. ארבעה עוד לא היו לה מאז עלתה מהלאומית.

גיא מלמד הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יקבע שיא קריירה? גיא מלמד/מאור אלקסלסי

ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה

* הפועל חיפה ברצף של שלושה הפסדי ליגה. ארבעה לא היו לה מאז אפריל-מאי 2022.

* בני ריינה היא היחידה שניצחה העונה את שתי החיפאיות בחוץ (בשני המקרים 1:2) ולמעשה עדיין לא הפסידה להפועל חיפה כאורחת: שתי תוצאות תיקו (1:1 בגביע הטוטו ו-0:0 בליגה) וכאמור הניצחון בסיבוב הראשון.

* ריינה היא המושלמת היחידה בפלייאוף העליון ותנסה לרשום שלושה ניצחונות רצופים לראשונה בימיה בליגת העל. בחמשת המקרים הקודמים שחיברה שני ניצחונות, אז הפסידה או סיימה בתיקו במשחק הבא.

* גיא מלמד עם 12 כיבושים בליגה העונה. שער נוסף יהווה שיא אישי חדש וגם יקבע שיא לשחקן כלשהו של הפועל חיפה ב-10 השנים האחרונות (כרגע הוא שווה לאלון תורג'מן ועדן בן בסט שהבקיעו 12 שערי ליגה כל אחד ב-2017/18).

* בני ריינה נותרה הקבוצה היחידה שלא נשרק לזכותה פנדל העונה. הפנדל האחרון היה של מארק קוסטה, שקבע 0:1 בפתח תקוה מול בית"ר ירושלים בפלייאוף התחתון לפני כ-11 חודשים.

מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול. ברני ארדוב
מעולם לא הפסיד לאשדוד כמאמן. מרקו בלבול/ברני ארדוב

ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט2)

* 63 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשלמכבי נתניה יתרון של 24:28 בניצחונות, ועוד 11 תוצאות תיקו.

* 12 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, כולל חצי גמר הגביע אשתקד שבו ניצחה מכבי נתניה 1:3, הגיעו להכרעה (שבעה ניצחונות של נתניה, כולל רצף פעיל של ארבעה, לעומת חמישה של מ.ס. אשדוד). התיקו האחרון: 0:0 באשדוד בפברואר 2020.

* כל 11 משחקי הבית האחרונים של מ.ס. אשדוד הוכרעו: ארבעה ניצחונות ושבעה הפסדים.

* ה-0:2 באשדוד בחודש שעבר הוא הניצחון היחיד של מכבי נתניה ב-10 המחזורים האחרונים. היה לה תיקו בודד (0:0 בטדי מול בית"ר) ושמונה הפסדים.

* מרקו בלבול, שניצח את מכבי חיפה בגביע במשחקו הראשון כמאמן מכבי נתניה, יערוך כעת בכורה בליגה ופוגש יריבה לה מעולם לא הפסיד: שישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו.

ערן זהבי מכבי תל אביב לצד אנדרה פוקו הפועל באר שבע. דני מרון
כבש בשני הניצחונות האחרונים בטרנר. ערן זהבי/דני מרון

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

* 130 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 31:62 בניצחונות, כולל ארבעת האחרונים. עוד 37 משחקים לא הוכרעו.

* בכל המסגרות מדובר ברצף צהוב של שישה ניצחונות, מאז שהפועל באר שבע ניצחה 0:2 בטרנר באוקטובר 2022, משערים של אדריאן פאון ורותם חטואל.

* שלושה ניצחונות חוץ רצופים בבאר שבע במסגרת הליגה לא היו למכבי תל אביב מאז 2009-2011, עוד בימי וסרמיל.

* הפועל באר שבע השיגה 25 נקודות מ-27 האחרונות בבית (שמונה ניצחונות ותיקו), מאז ההפסד 1:0 למכבי תל אביב ב-20 בדצמבר.

* מכבי תל אביב היא קבוצת החוץ הטובה בליגה העונה, עם 32 נקודות מתוך 39 אפשריות. היא הפסידה רק למכבי חיפה (היחידה שניצחה אותה בכלל בליגה) וסיימה עוד פעמיים בתיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully