וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי יונה: "מחמיא שמדברים על סכומים כאלה. כרגע הראש בבית"ר"

על רקע ההצעות והשמועות בנוגע לעתידו, קשר בית"ר ירושלים מבטיח: "טוב לי במועדון, נותן לאנשים אחרים להתעסק בשאלות לקראת הקיץ". השינוי עם יצחקי? "יש אווירה יותר טובה, שחקנים מסתדרים יותר טוב". ויש גם מחמאות לדור מיכה: "חיבור מעולה"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

ברק יצחקי מונה למאמן בית"ר ירושלים באמצע חודש פברואר ותחילת דרכו כמאמן ראשי בבירה לא הייתה פשוטה, הקבוצה כלל לא הבקיעה בשלושת המשחקים הראשונים שלו, אבל בשני המחזורים האחרונים כבשה שלישיות וצברה שש נקודות יקרות שבזכותן עלתה למקום העשירי.

למרות זאת, הצהובים-שחורים עדיין במרחק של שלוש נקודות מהקו האדום וסכנת הירידה עודנה קיימת. על כך גם דיבר היום (שישי) קשר הקבוצה עדי יונה, שהתראיין ברדיו ירושלים וסיפר על העונה המורכבת שעוברת על הקבוצה, בעוד הוא פורח עם שישה שערי ליגה בעונתו הראשונה כאחד השחקנים המובילים בבירה בגיל 19 בלבד.

"יש אווירה טובה בקבוצה, מרגישים יותר ונראים יותר טוב. ברק מאמין בלחץ, בהחזקת כדור. זה לא היה לפני כן, והצליחו להחדיר לנו את זה", ניתח יונה את השינוי בקבוצה. "היה לנו קצת יותר זמן לעבוד בפגרה, אבל יש הרבה דגשים חדשים עם על המגרש, גם באסיפות וידאו. שינו הרבה דברים ויש שחקנים שיותר מסתדרים עם זה. האווירה השתנתה קצת. כשמאמן חדש בא, שחקנים תמיד רוצים להוכיח יותר, גם מי ששיחק הרבה וגם מי שפחות. זה עשה לנו טוב".

עדי יונה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הראש בבית"ר. בינתיים. עדי יונה/ברני ארדוב

המשחק נגד חדרה: "אנחנו רואים את המצב שלנו, ובאים אותו דבר כמו לכל משחק. דרוכים ומבינים את המצב. אחרי המשחק הקודם, היה יום-יומיים לשמוח וכבר אז התחלנו לעבוד על המשחק נגד חדרה".

השילוב עם דור מיכה: "יש לי את הזכות לשחק עם שחקנים מבוגרים שעברו הרבה בקריירה. הם תמיד עוזרים, תמיד מייעצים. יותר קל לשחק כשהוא לצידי. יש לי חיבור טוב מאוד איתו. גם כשהוא לא שיחק, הוא כל הזמן הכווין אותי".

על ההצעות עליו, בין היתר ממכבי תל אביב כפי שפרסמנו בחודש שעבר: "כרגע אני מגשים חלום לשחק בבית"ר ירושלים. זו לא קלישאה, הראש שלי 100 אחוז בבית"ר ובעונה הזאת. ברור שאני שומע את השמועות וזה מחמיא, אבל כל כולי מרוכז בבית"ר. אפילו לא חשבתי על זה, הראש שלי מרוכז בלסיים את המטרה שלנו. יש את האנשים שיטפלו בעתיד שלי".

חו"ל או ישראל: "אפילו לא נכנסתי לזה ולא חשבתי לזה. טוב לי בבית"ר. העבודה שלי היא לא לתת לרעשים לחדור אליי. זה כמובן מחמיא מאוד, אתה נותן עונה או חצי עונה טובה וכבר מדברים על סכומים כאלה, אבל אני מנסה להתרכז במגרש. ולעבוד קשה. הראש שלי 100 אחוז בעונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully