וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי צפויה, עם סקורר על: הכירו את באסקוניה, יריבת מכבי תל אביב

מרקוס האוורד סוחב את הבאסקים על הגב, וכפי שמשקפים ההבדלים בין היורוליג לליגה - אי אפשר לדעת למה לצפות מהם בערב נתון. היתרון של הצהובים, והזיכרון המתוק מהמפגש המכריע האחרון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

באסקוניה תהיה יריבתה של מכבי תל אביב במשחק הפלייאין שייערך ביום שלישי הקרוב בבלגרד, על הזכות לסיים במקום השביעי את עונת היורוליג 2023/24 ולשחק בסדרת הטוב מחמישה משחקים נגד פנאתינייקוס. המפסידה במשחק תפגוש ביום שישי את המנצחת במשחק המקביל בין וירטוס בולוניה לאנאדולו אפס, כשהיא גם תארח אותו, והמנצחת במשחק בשישי תסיים במקום השמיני ותשחק נגד ריאל מדריד בפלייאוף.

על באסקוניה עברה עונה מורכבת ביותר, ועדיין היא הצליחה לסיים במקום השמיני בעיקר בשל העובדה שהצליחה להישאר מאוזנת החל מחודש דצמבר, אחרי השינוי על הקווים כשדושקו איבנוביץ' חזר אליה במקומו של חואן פניארויה שפוטר. אגב, בניגוד להצלחה היחסית ביורוליג, בזירה המקומית עוברת על באסקוניה עונה חלשה מאוד ונכון לעכשיו, שישה מחזורים לסיום העונה, היא מחוץ לפלייאוף.

הסגל כולל שישה שחקנים מובילים. מעל כולם הסקורר מרקוס הווארד שקולע 19 נקודות, כולל 3.6 שלשות ב-40 אחוזים למשחק, והצטיין כמובן גם בניצחון הגורלי על וירטוס בולוניה. סקורר מוביל נוסף הוא הפורוורד צ'ימה מונקה, שפגש את מכבי גם בעונה שעברה בפלייאוף במדי מונאקו, והעונה השתדרג ל-14 נקודות ו-6.8 ריבאונדים. ואניה מרינקוביץ' הסרבי תורם 10.7 נקודות ו-2.5 ריבאונדים, כשלצידו הפורוורד הליטאי הנהדר טאדאס סדקרסקיס עם 9.1 נקודות ו-6.9 ריבאונדים.

דושקו איבנוביץ' מאמן באסקוניה. BSR Agency, GettyImages
יריב מוכר על הקווים. דושקו איבנוביץ'/GettyImages, BSR Agency

הרכז האמריקאי קודי מילר-מקינטייר שבר העונה את שיא האסיסטים במשחק אחד ביורוליג עם 20, ורושם בממוצע 8.3 נקודות, 7.2 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים. את הרשימה משלים מאט קוסטלו, שבקיץ הוזכר כמועמד למכבי, ותורם 9.4 נקודות ו-4.1 ריבאונדים לערב.

את הרוטציה של באסקוניה משלימים הסנטר האסטוני מאיק קוצאר שקולע 6 נקודות לערב, הפורוורד היווני ניקוס רוגבאקופולוס עם 5.1 נקודות למשחק, הגארד הספרדי דני דיאס והרכז האמריקאי המחליף כריס צ'יוזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן באסקוניה מרקוס הווארד מול שחקן מכבי תל אביב אנטוניוס קליבלנד. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
איך עוצרים אותו? הווארד מול קליבלנד במפגש הקודם/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

מכבי תל אביב ובאסקוניה נפגשו העונה פעמיים. במשחק הראשון שנערך בבלגרד ניצחו הצהובים 81:89 כשג'וש ניבו וג'יימס ווב מחפים על משחק חלש של ווייד בולדווין ולורנזו בראון וקולעים 17 נקודות כל אחד. רומן סורקין הוסיף 14. בבאסקוניה בלטו האוורד ומרינקוביץ' עם 19 ו-16 נקודות בהתאמה. בגומלין בספרד השיגה באסקוניה את הנקמה עם ניצחון 82:92 כשהאוורד קולע 26 נקודות וצ'ימה מונקה מוסיף 15 ו-15 ריבאונדים. ווייד בולדווין הצטיין במכבי עם 25 נקודות מצד שני, אך ייזכר בשל המהלך האחרון בו השתולל על שופט המשחק הפולני.

הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו במשחקי הכרעה הייתה בעונת 2010/11, אז מכבי תל אביב עברה את באסקוניה בפלייאוף עם ניצחון 1:3 למרות שלא החזיקה ביתרון הביתיות ואיבדה במהלך הסדרה את הגארד המוביל דורון פרקינס. במשחקי הבית של הצהובים יש למכבי יתרון בולט על באסקוניה כשהם ניצחו את ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, ושישה משבעת המשחקים האחרונים. הניצחון האחרון של באסקוניה על מכבי בחוץ היה בעונת 2018/19, 81:79, כשטוקו שנגליה מוביל את קלעי המנצחת עם 20 נקודות ודארן היליארד, אקס מכבי, מוסיף 15 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully