וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקוואדרופל לגביע הליגה בלבד": "הסיוט" במסע הפרידה מקלופ

אכזבה עצומה בליברפול על מה שעשוי להיות המשחק האירופי האחרון של המאמן באנפילד: "שום דבר חיובי מהמשחק". ואן דייק אופטימי: "אם אין אמונה, אין סיבה לנסוע לאיטליה", וברשת לועגים: "משאירים את קלופ לצעוד לבד"

תקציר: ליברפול - אטאלנטה 3:0/ספורט1

מסע הפרידה של יורגן קלופ כמאמן ליברפול תפס תאוצה ב-2024 והפך מעונה רגילה של המועדון האנגלי למירוץ על כל התארים. זה התחיל נהדר עם זכייה בגביע הליגה, המשיך למאבק עיקש על תואר האליפות, שם היא נמצאת במקום השני בטבלת הפרמיירליג בשוויון נקודות עם ארסנל, אבל אז הגיעה ההדחה מהגביע האנגלי והערב (חמישי) היה משחק שאולי יהיה נקודת התפנית בעונה הזאת עם תבוסה 3:0 לאטאלנטה ברבע גמר הליגה האירופית בהפסד הביתי הראשון של הקבוצה באנפילד מאז פברואר 2023.

14 חודשים המבצר של המייטי רדס עמד איתן בפני קבוצות רבות, אך דווקא אטאלנטה של גספריני הצליחה להפיל אותו בענק עם תצוגת תכלית מול ההגנה המושפלת של קלופ. לגספריני זה היה הניצחון השני על ליברפול באנפילד, וב-43 המשחקים של מאמן המארחת באנפילד, הוא הפסיד רק 5 פעמים - פעמיים מתוכן היו נגד מאמן האורחת.

קפטן האדומים, וירג'יל ואן דייק, שהיה חלק מההופעה הגנתית הרעה סיכם: "זה ערב מאכזב מאוד עבורנו. יותר מדי טעויות אישיות שגרמו לאטאלנטה להעניש אותנו. אנחנו לא יכולים להתרסק ככה, יש לנו עוד שלושה ימים כבר משחק בליגה. ממחר נצטרך לעשות את השינוי במחשבה ולהשיג את התוצאה שאנחנו צריכים בפרמיירליג".

עוד אמר ההולנדי בנוגע לסיכויים להעפיל לשלב חצי הגמר: "אם אין לך אמונה, אין שום סיבה לנסוע לאיטליה".

גם המאמן לא ידע להסביר את ההופעה הרעה: "שום דבר חיובי שאני יכול לומר על המשחק הערב. זה באמת הפך להיות משחק רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
מסע הפרידה יסתיים רק עם גביע הליגה? קלופ/GettyImages

ברשתות החברתיות לעגו אוהדי הקבוצות היריבות בפרמיירליג עם הקטנות כלפי ליברפול וקלופ: "מקבוצה שרצה לקוואדרופל למועדון שמתספק בגביע הליגה", "ליברפול צועדת לבד ומשאירה את קלופ ללכת הביתה", "אולי זה עוד ערב שקבוצה אנגלית לא מנצחת באירופה, אבל זה הכי גרוע מכולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully