וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד אנטטוקומפו, ווייט ומקסי: אבדיה נבחר לרשימה יוקרתית במיוחד

הישראלי זכה בתואר "השחקן המשתפר של העונה" בקבוצתו על ידי "בליצ'ר ריפורט": "החל לזהור העונה בוושינגטון. הוכיח למה הוא נבחר טופ 10 בדראפט". ב"דה רינגר" הריצו אותו בפרסי מצטייני השנה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

הקהל של וושינגטון כבר התאהב בדני אבדיה שחווה שיפור אדיר בעונתו הרביעית בליגת ה-NBA. הישראלי רשם עד כה העונה ממוצעים למשחק של 14.6 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים העונה בה הוויזארדס היו רחוקים מלהיות במאבקי הפלייאין אפילו במזרח. על אף האכזבה הקבצותית, בוושינגטון מרוצים מהשיפור המשמעותי של אבדיה והחלו להריצו כמועמד לתואר "השחקן המשתפר של העונה", תואר שלא צפוי לקבל.

ב"בליצ'ר" ריפורט החמיאו לכוכב של וושינגטון ואף בחרו בו לשחקן המשתפר של העונה כשהרכיבו רשימה של השחקנים המשתפרים מכל קבוצה, רשימה בה הוא חולק מקום עם יאניס אנטטוקומפו, טייריס מקסי, קובי ווייט וכוכבים נוספים מהליגה הטובה בעולם.

"שחקן נוסף שהיה שחקן הגנה סולידי מבלי לתרום בפן ההתקפי ברוב הקריירה, פרץ לבסוף והחל לזהור בעונה הנוכחית", רשמו באתר האמריקאי. "הוא עדיין בין הפורוורדים ההגנתיים הטובים ביותר של וושינגטון, אבל אבדיה לקח על עצמו יותר אחריות בהתקפה העונה עם שיאי קריירה בנקודות למשחק, אסיסטים למשחק, שלשות למשחק ואחוז מהשלוש. הוא הראה למה הוא נבחר בטופ 10 בדראפט 2020".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
העונה הטובה ביותר שלו ב-NBA. אבדיה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

באתר "דה רינגר" חילקו פרסים למצטייני העונה, ואזכרו את אבדיה בנוגע לתואר זה פעם נוספת. עם זאת, קובי ווייט משיקגו, טייריס מקסי מפילדלפיה ודונטה דיונצ'נזו מניו יורק הקדימו אותו במירוץ. עוד נשקלו, מלבד הישראלי, כוכב ניו יורק ג'יילן ברנסון שהפך לאחד משחקני ההתקפה הקטלניים בליגה, ודאנקן רובינסון ששיקם את מעמדו במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully