וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכי רחוק מבן סימונס": וושינגטון מריצה את אבדיה לפרס השחקן המשתפר

הוויזארדס התגאו במספרים המרשימים של הישראלי: "אי אפשר להתעלם מהשיפור". כתבי הקבוצה מנתחים כיצד יעשה עוד קפיצת מדרגה: "ייתכן שיהפוך לאופציה מספר 1 בהתקפה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

דני אבדיה ממשיך לנפק מספרים של שחקן מוביל, ועומד לסיים את עונת השיא שלו ב-NBA עם מחמאות ושבחים מכל עבר. וושינגטון אמנם רחוקה מלהיות קבוצה תחרותית ומחזיקה במאזן שני הכי גרוע ב-NBA, אבל זה לא מונע ממנה להריץ את אבדיה במיני-קמפיין לפרס השחקן המשתפר של העונה בליגה.

בסרטון מיוחד שהוכן על ידי אנשי המדיה של הקבוצה, בוויזארדס התגאו בנתונים של אבדיה שמצביעים על שיפור סטטיסטי כמעט בכל אספקט העונה - נקודות למשחק, ריבאונדים, אסיסטים, אחוזי קליעה מהשדה ומהשלוש - וציינו במשחק מילים משעשע ש"השיפור של אבדיה בלתי ניתן להתעלמות" ("UnDeniable Improvement").

הסיכוי של אבדיה לזכות בתואר היוקרתי ככל הנראה שואף לאפס, לאור העובדה שהמועמדים לפרס רבים ומגוונים. הפייבוריט לזכייה הוא כוכב פילדלפיה טייריס מקסי, ואחריו מוזכרים כמועמדים גם ג'יילן וויליאמס מאוקלהומה סיטי, אלפרן שנגון מיוסטון, קובי ווייט משיקגו וג'ונתן קומינגה מגולדן סטייט. אבל כבודו של אבדיה במקומו מונח, ולאחרונה הוא אף הוכתר על ידי האתר "בליצ'ר ריפורט" ל-MVP של העונה של הוויזארדס. גם הכתבים המסקרים את הקבוצה, שכבר נכנסו לשלב הסיכומים, מציינים אף הם את הישראלי כנקודת אור.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Jess Rapfogel, רויטרס
שיפור בכל הפרמטרים. אבדיה/רויטרס, Jess Rapfogel

"עונה נהדרת בסך הכל לדני. הוא עשה קפיצת מדרגה התקפית, והגנתית למרות שיש מי שטוען שהוא לקח צעד אחורה, עדיין היו לו רגעים טובים", אמרו הבוקר בפודקאסט "Locked On Wizards". "הוא עדיין צריך לעבוד על יד שמאל שלו ועל הזריקה מחצי מרחק. הוא יודע שהוא צריך לעבוד קשה מאוד כדי לקפוץ עוד מדרגה. הוא לא בן סימונס שחושב שהוא לא צריך לעבוד על המשחק הזה. מסקרן לראות מה יהיה הצעד הבא בקריירה שלו ואיך הוא יתפתח".

האם אבדיה יהפוך לאופציה מספר 1 בהתקפה? זה בכלל לא בטוח, לא כל עוד קייל קוזמה וג'ורדן פול נמצאים בסביבה. "יש הרבה משתנים שיקבעו לאן זה יילך. האם קייל קוזמה יישאר? האם ג'ורדן פול ימשיך? נחכה ונראה. דני מאוד השתפר בהתקפה, אי אפשר לפספס את הפוטנציאל שלו. הוא בהחלט יכול להיות אופציה ראשונה או אופציה שנייה בהתקפה, הוא הוכיח שהוא נשק התקפי אמין בחצי השני של העונה", ניתחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully