וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכאן אין דרך חזרה: דריכות גדולה בהפועל ת"א והפועל פ"ת

אבוקסיס לא תרגל הרכב (שבת, 20:00, ספורט3), עדיין ללא אלטמן הפצוע. מעל 10,000 אוהדים אדומים צפויים להגיע. אדניראן וקומסון צפויים לפתוח אצל בני לם: "אם לא ננצח, כמעט לא יהיה סיכוי להישאר"

מחזור 28הסתיים13/04/2024
הפועל תל אביב
  • בנימין (48)
1:1
  • (90) ריקן
הפועל פתח תקוה
תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, לא תירגל את ההרכב לקראת המשחק מחר נגד הפועל פתח תקוה (שבת, 20:00, ספורט3) על מנת להשאיר את השחקנים דרוכים. מי שייעדר מהסגל הוא עמרי אלטמן, שעדיין אינו כשיר ויעמוד לרשות המאמן במשחק הבא.

הקבוצה תשחק עם רביעיית הגנה, כאשר נראה כי שלישיית הקישור תכלול את דן איינבינדר ורן בנימין שמאחוריהם איהאב גנאים או אל ים קנצפולסקי, בתקוה שאחד מהשניים יפגין יכולת משופרת. בחלק הקדמי נראה כי מובטח מקומם של הישאם לאיוס ואלן אוז'בולט, כאשר ההתלבטות היא בין סתיו טוריאל למאוויס צ'יבוטה באגף ימין ונראה כי לצ'יבוטה המנוסה יותר ישנה עדיפות.

מעל עשרת אלפים איש צפויים להגיע מחר ולדחוף את הקבוצה. מאות ילדים הוזמנו למשחק ובמועדון מרגישים כי כולם מבינים שזה "משחק העונה" של הקבוצה.

מאוויס צ'יבוטה שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
מסתמן שימשיך באגף. צ'יבוטה/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה

נועלת הטבלה השלימה את ההכנות למשחק אותו הגדירה כ"משחק ההזדמנות האחרונה", כשבני לם מקווה לרשום ניצחון ראשון ולהשאיר לעצמו סיכוי לשרוד בליגה. גילברט קומסון ודניס אדניראן צפויים לפתוח בהרכב. פורצ'ן באסי ימשיך בחוד בעוד איתי שכטר וז'אן קיניוניס הפצועים ייעדרו כמובן. "ברור שאם לא ננצח אז כמעט ולא יישאר לנו סיכוי להישאר בליגה", אמר שחקן בקבוצה, "זה משחק על עונה שלמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גילברט קומסון שחקן הפועל פתח תקוה לפני מוחמד הינדי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
צ'אנס אחרון. קומסון/קובי אליהו

טריוויה

* 128 מפגשי ליגה בין הקבוצות מאז קום המדינה. המאזן הכולל: 34:56 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 38 תוצאות תיקו.

* יוסי אבוקסיס ללא ניצחון או שער מאז חזר להפועל תל אביב. את הקדנציה הקודמת כמאמן האדומים סיים עם חמישה מחזורים ללא ניצחון (ארבעה הפסדים על האפס ו-1:1 מול קרית שמונה, אז סלים טועמה כבש בבעיטה חופשית) כך שהרצף עומד על 12 משחקים.

* סך הכול יש להפועל תל אביב ניצחון בודד ב-16 המחזורים האחרונים, מאז ה-1:4 הביתי על הפועל פתח תקוה. האורחת ללא ניצחון ב-11 האחרונים, מאז ה-0:2 הביתי על מכבי נתניה לפני כשלושה חודשים.

* האדומים בבצורת של 643 דקות, מאז השער האחרון של אלן אוז'בולט ב-1:3 הביתי על מ.ס. אשדוד בתחילת פברואר. שיא המועדון השלילי נקבע לפני כשלוש שנים עם 677 דקות בלי גול, כך שהוא יכול להישבר בדקה ה-35.

* הבצורת הארוכה בימי ליגת העל: מכבי פתח תקוה עם 829 דקות בלי שער במהלך עונת 2007/08. השיא בכלל בליגה הראשונה: 1,070 דקות של מחנה יהודה בעונה הכפולה 1966/68.

* הפועל פתח תקוה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה (חמש נקודות בלבד מתוך 42 אפשריות). ניצחון החוץ האחרון שלה בליגה הבכירה היה 2:4 באשדוד במאי 2015.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 9928

השבוע בליגת העל:

שבת, 15:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
שבת, 17:45: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט3)

ראשון, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully