וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש משאננות בבית"ר? "זה לא יום הפנינג, זאת מלחמת הישרדות"

בבית"ר מצפים לכ-18 אלף צופים במשחק הצהריים נגד חדרה (שבת, 15:30, ספורט4) אבל עקב חשש משאננות דואגים להבהיר: "כולם צריכים להיות בטירוף של מאבקי תחתית, אסור למעוד". מדמון החולה עשוי להיעדר מנגד, בוראר בכוננות. לויטה ייעדר כחודש

מחזור 28הסתיים13/04/2024
בית"ר ירושלים
    0
    • (44) אדניי
    הפועל חדרה
    תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

    בית"ר ירושלים

    אם לשפוט על פי הלך הרוח בכדורגל הישראלי, בית"ר ירושלים לא באמת חלק מהתחתית ולא תרד ליגה. אבל זאת למעשה הדאגה הכי גדולה של ברק יצחקי בשבוע האחרון, לקראת המשחק בטדי נגד הפועל חדרה מחר (שבת, 15:30, ספורט4).

    במועדון אמרו אתמול: "המשחק בשעת צהריים, צפויים להגיע הרבה אוהדים, הרבה משפחות עם ילדים, אבל זה לא יום הפנינג, זאת מלחמת הישרדות. כולם צריכים להיות בטירוף של מאבקי תחתית, אסור לנו למעוד".

    כ-15 אלף איש הבטיחו מקום בטדי, כאשר במועדון מעריכים כ-18 אלף יהיו באיצטדיון. בנוגע להרכב הקבוצה, ישנה ההתלבטות הקבועה בין טימוטי מוזי לניקה חורחלי. בחלק מהתרגולים השבוע גם מיירון ג'ורג' היה מחוץ ל-11 ופרד פריידיי תורגל, אך נראה כי ג'ורג' ימשיך לקבל קרדיט.

    יש לציין שארגון לה פמיליה הודיע כי בדקה החמישית יזכה מנשה זלקה לתשואות מהיציעים. "אנחנו מלאי הערכה ללוחם האמיץ הציוני מנשה זלקה שגם בהיותו שחקן כדורגל הינו לוחם למען ארץ ישראל. כולנו נריע לו במחיאות כפיים, זה המעט שאפשר להחזיר לו".

    שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. אריאל שלום
    שוב יחגגו? שחקני בית"ר/אריאל שלום

    הפועל חדרה

    חדרה שעדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה, תנסה לחזור הביתה עם נקודות. הבוקר אומת החשש בקבוצה בנוגע לפציעתו של השוער אוהד לויטה, לאחר שבבדיקה נוספת הסתבר כי הוא סובל משבר בפרק כף היד וכעת הוא צפוי להיעדרות של כחודש. לויטה נפצע אמש באימון ומיד פונה לסדרת בדיקות בבית החולים, כאשר בדיקה נוספת הבוקר נתנה אבחנה סופית כי אכן מדובר בשבר.

    אלעד מדמון חולה ובספק גדול למשחק, כאשר ההחלטה הסופית לגבי היכללותו בסגל תתקבל עד היום בערב. דיא לבאבידי המוצהב ועילאי טרוסט הפצוע חסרים גם הם ומכת החיסורים תוביל את המאמן חיים סילבס לבצע מספר שינויים בהרכב. שוער המשנה גיא הרמן יפתח בין הקורות, כאשר מנשה זלקה עשוי לפתוח כמגן ימני. סמי בוראר שלא תוכנן לפתוח בהרכב עשוי להיכלל ב-11 של סילבס, במידה שמדמון החולה אכן יעדר.

    חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה מול הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב ביותר בליגה ותהנה מאווירה מחשמלת במגרש הכי ביתי. נבוא עם הצניעות המאפיינת אותנו, נילחם על כל כדור וננסה להמשיך בדרך שלנו בדרך להשגת המטרות".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

    בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
    אלעד מדמון, חלוץ הפועל חדרה אחרי שנפגע והוחלף. ברני ארדוב
    בספק גדול. מדמון/ברני ארדוב

    טריוויה

    * ב-15 מפגשים מאז חזרתה של הפועל חדרה לליגה הבכירה, בית"ר ירושלים השיגה תשעה ניצחונות וחדרה חמישה. התיקו היחיד היה 0:0 בטדי בנובמבר 2021.

    * זה משחק הצהריים השני של בית"ר ירושלים ב-2023/24, אחרי שבקודם ניצחה 0:3 בחוץ את אותה חדרה. בעונה שעברה היו לה שני משחקי צהריים ובשניהם ניצחה (2:3 על סקציה נס ציונה ו-1:2 על מ.ס. אשדוד).

    * בית"ר מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. שלושה כאלה לא היו לה כבר שנתיים, מאז אפריל 2022. אז, גם כן בפלייאוף התחתון, היא גברה 0:1 על מ.ס. אשדוד בבית ולאחר מכן 0:2 בחוץ על הפועל נוף הגליל ו-0:1 כאורחת בדרבי הירושלמי.

    * אבל בבית בית"ר ללא ניצחון ב-2024. יש לה תיקו והפסד לסירוגין בשישה משחקי בית, ובשלושת האחרונים כלל לא כבשה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טדי
    קהל: 14963

    השבוע בליגת העל:

    שבת, 15:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
    שבת, 17:45: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט4)
    שבת, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט3)

    ראשון, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
    ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
    ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט2)

    שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully