וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן גירדה ניצחון, אבל מודאגת מפציעת אחד מכוכביה

גריירו ומולר סידרו לבווארים 0:2 על קלן, קומאן נפצע והוחלף וככל הנראה יחמיץ את ארסנל. לייפציג ודורטמונד ניצחו והן צמודות בקרב על ליגת האלופות, פסילת פנדל ביזארית לזאביצר

תקציר: באיירן מינכן - קלן 0:2/ספורט1

המחזור ה-29 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם משחקיהן של כל הגדולות חוץ מבאייר לברקוזן. באיירן מינכן ניצחה 0:2 את קלן ודחתה ביממה את חגיגות האליפות של צ'אבי אלונסו ושחקניו, שטוטגרט השלישית הביסה 0:3 את פרנקפורט. בורוסיה דורטמונד ור.ב. לייפציג ניצחו והן צמודות בקרב על המקום הרביעי.

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן פצוע. רויטרס
פציעה מדאיגה. קומאן/רויטרס

באיירן מינכן - פ.צ. קלן 0:2

אחרי 11 עונות רצופות כאלופת גרמניה, באיירן מינכן ככל הנראה תאבד במחזור הקרוב את הצלחת לבאייר לברקוזן, אך היא לא תרצה לעשות זאת כשהיא מגישה לה בעצמה את התואר מבלי שתשחק. האלופה היוצאת נראתה לא טוב, כפי שהיא נראית כמעט כל העונה הזו, אבל הצליחה לגרד ניצחון לא מרשים מול יריבה חלשה. בדקה ה-50 נרשם אירוע מדאיג בעיקר לנבחרת צרפת, כאשר קינגסלי קומאן התלונן על פציעה והוחלף. הוא התקשה לדרוך על הרגל וכמעט בוודאות יחמיץ את הגומלין של הבווארים מול ארסנל. בדקה ה-65 רפאל גריירו כבש סוף סוף לאלופה היוצאת ותומאס מולר הכפיל עמוק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני באיירן מינכן חוגגים עם רפאל גריירו. רויטרס
סידר לבאיירן ניצחון לא מרשים. גריירו/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - בורוסיה דורטמונד 2:1

האורחת השאירה לעצמה תקווה לקראת גומלין רבע גמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד בשבוע הבא, כששער של סבסטיאן האלר צימק ל-2:1 בספרד. האלר פתח במשחק החשוב הזה מול גלאדבך והוחלף כבר בדקה העשירית בגלל פציעה, אבל הקבוצה שלו שרדה בלעדיו. מרסל זאביצר היה כוכב המשחק הזה. האוסטרי כבש את הראשון בדקה ה-22 והכפיל כעבור שש דקות בפנדל. מקסים וובר צימק בדקה ה-36, אלא שבדקה ה-50 זאביצר כבר חגג שלושער בפנדל, אלא שאחרי הבעיטה שלו השופט החליט לפסול את הגול בגלל איתות מה-VAR ופסק שאין פנדל אחרי שהבעיטה כבר נבעטה. דורטמונד נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-55 אחרי הרחקה של קארים אדיימי, אבל הצליחה לגרד שלוש נקודות שהעלו אותה ל-56 נקודות, בדיוק כמו ללייפציג שניצחה גם היא והקרב בין השתיים על המקום הרביעי יימשך כנראה עד הסוף.

צפו בניצחון הדחוק של דורטמונד אצל גלאדבך

תקציר: בורוסיה מנשנגלאדבך - בורוסיה דורטמונד 2:1/ספורט1
בנימין ששקו שחקן ר.ב. לייפציג חוגג שער. Stuart Franklin, GettyImages
בקרב אדיר עם דורטמונד על המקום הרביעי. ששקו ולייפציג/GettyImages, Stuart Franklin

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 0:3

משהו טוב עובר על הקבוצה של מרקו רוזה מאז המשחקים מול ריאל מדריד בליגת האלופות. לייפציג עם הפסד בודד ב-9 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, וגם הוא היה לבאיירן מינכן. השוורים נמצאים בקרב אדיר עם דורטמונד על המקום הרביעי ובניגוד ליריבתם, הם ניצחו בקלות יריבה שעוד עלולה להסתבך בתחתית. דני אולמו פרץ את הסכר (13), בנימין ששקו הכפיל אחרי בישול של סימונס (68) ולואיס אופנדה קינח בדקה ה-82 מבישול של אולמו. לייפציג ממשיכה להיאחז במקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמו של דורטמונד, אותה היא תארח רק בעוד שני מחזורים.

דניז אונדאב, סרו גיראסי שחקני שטוטגרט חוגגים. Leonhard Simon, GettyImages
כבשו יחד 41 שערי ליגה. דניז אונדאב עם סרו גיראסי/GettyImages, Leonhard Simon

שטוטגרט - איינטרכט פרנקפורט 0:3

כמו באיירן, גם השלישית בטבלה ניצחה והתקרבה להבטחת המקום בליגת האלופות. שטוטגרט עומדת לסגור שלושה חודשים ללא הפסד ליגה, כשבפרנקפורט היא נקמה על ההפסד בחצי גמר הגביע בעונה שעברה וגברה עליה לראשונה בבית מאז פברואר 2018. סרו גיראסי כבש את שערו ה-25 העונה בדקה ה-11 ושותפו להתקפה דניז אונדאב ניצל טעות קשה כדי להכפיל שש דקות לאחר מכן. אונדאב גם בישל לג'יימי לבלינג בדקה ה-37 והמארחת סגרה עניין בשלב מוקדם מול השישית בטבלה.

משחקים נוספים:

בוכום - היידנהיים 1:1
מיינץ - הופנהיים 1:4

משחקי יום ראשון בגרמניה:

דרמטשאדט - פרייבורג
באייר לברקוזן - ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully