וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק חוץ חמישי רצוף ללא ניצחון: 0:0 ליובנטוס בדרבי מול טורינו

הדרבי דלה מולה לא הניב שערים, בולוניה הרביעית תוכל להתקרב אם תנצח את מונצה. בשישי: וייסמן שיחק 14 דקות בתבוסה של סלרניטנה מול לאציו

תקציר: אודינזה - אינטר 1:1/ספורט1

מאבקי ההעפלה אל ליגת האלופות נמשכים בסרייה A הערב (שבת), כשיובנטוס השלישית סיימה ב-0:0 מול טורינו ב"דרבי דלה מולה" ובולוניה הרביעית סיימה בתיקו מאכזב עם מונצה. אמש הביסה לאציו 1:4 את סלרניטנה של שון וייסמן.

טורינו - יובנטוס 0:0

ששת הביקורים הקודמים של יובנטוס אצל היריבה העירונית הסתיימו בחמישה ניצחונות ותיקו, וטורינו ניצחה רק בדרבי אחד מתוך 37 האחרונים, ב-26 באפריל 2015. גם הערב הסיפור לא היה שונה, אם כי הגברת הזקנה לא יכולה להיות מרוצה מהתוצאה וסופרת חמישה משחקי חוץ ללא ניצחון. שני השוערים דאגו לשמור על התיקו המאופס הזה, ולנטינו לזארו החמיץ בתוספת הזמן עבור טורינו ויובה לא הצליחה להתקרב למילאן השנייה. מאמן טורינו איבן יוריץ' הורחק לקראת הסיום.

בולוניה - מונצה 0:0

שאיפותיה של בולוניה להעפיל לליגת האלופות לראשונה בתולדותיה נפגעו במחזור שעבר, עם 0:0 בחוץ מול פרוזינונה מהתחתית אחרי שבעשרת המשחקים הקודמים ניצחו טיאגו מוטה ושחקניו שמונה פעמים והפסידו רק אחת, וגם הפעם הקבוצה של שחקן העבר האיטלקי סיימה בתיקו ללא שערים, הגדילה את ההפרש מרומא החמישית ל-4 נקודות בלבד ותוכל לאבד כמעט את כל היתרון שלה בהמשך המחזור.

שחקן לאציו פליפה אנדרסון. Paolo Bruno, GettyImages
בלי בעיות. פליפה אנדרסון/GettyImages, Paolo Bruno

לאציו - סלרניטנה 1:4

הקבוצה של איגור טודור מצאה את היריבה המושלמת להתאושש על גבה מההפסד ליובנטוס בגביע ולרומא בדרבי הגדול. נועלת הטבלה רשמה משחק 16 ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ועשתה צעד גדול נוסף אל עבר ליגת המשנה. שון וייסמן החל על הספסל, נכנס בדקה ה-76 ולא הצליח להביא לשינוי. פליפה אנדרסון כבש ראשון (7), מתיאס וסינו הכפיל (14), לום טשאונה צימק (16) אך פליפה אנדרסון השלים צמד (35) וסגר עניין. גוסטב איסקסן הניח את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-87. בזכות הניצחון, רחוקה לאציו נקודה בלבד מהמקום השישי בו נמצאת אטאלנטה - לפחות באופן זמני.

לצ'ה - אמפולי 0:1
ללצ'ה: ניקולה סאנסונה (89)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בראשון ייערכו ארבעה משחקים:

נאפולי - פרוזינונה (13:30, ספורט4)
ססואולו - מילאן (16:00)
אודינזה - רומא (19:00)
אינטר - קליארי (21:45, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully