וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ריאל: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:5 את לוטון ועלתה לפסגה

האשיוקה (2, עצמי), קובאצ'יץ' (64), הולאנד (76 בפנדל), דוקו (87) וגברדיול (90+3) כבשו לאלופה, בארקלי (81) צימק. ניוקאסל הביסה 0:4 את טוטנהאם

תקציר: מנצ'סטר סיטי - לוטון 1:5/ספורט1

המחזור ה-33 בפרמיירליג יצא לדרך הערב (שבת) עם הניצחון הענק של ניוקאסל על טוטנהאם, המשיך כאשר מנצ'סטר סיטי עלתה לפסגת הטבלה אחרי שגברה על לוטון ולפני הגומלין מול ריאל מדריד והסתיים עם ה-2:2 בין בורנמות' למנצ'סטר יונייטד.

מנצ'סטר סיטי - לוטון 1:5

הטרבליסטית סיפקה את אחד ממשחקי העונה ביום שלישי כשסיימה ב-3:3 מטורף עם ריאל מדריד במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, ולקראת הגומלין היא תגיע במומנטום חיובי במיוחד עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ועלייה, לפחות זמנית, לפסגת הטבלה על חשבון ארסנל. פפ גווארדיולה העניק מנוחה לכמה מכוכביו, ביניהם פיל פודן ורודרי, כשקווין דה בראונה ואדרסון ששב מפציעה חזרו ל-11. כבר בדקה השנייה בעיטה אקרובטית של ארלינג הולאנד פגעה בדאיקי האשיוקה, שחקנה של לוטון, ומצאה את הרשת של תומאס קמינסקי שנאלץ לעבוד המון הערב. מתאו קובאצ'יץ' הפגיז את השני בדקה ה-64 והולאנד כבש את השלישי מהנקודה הלבנה בדקה ה-76. רוס בארקלי רק הספיק לצמק בדקה ה-81, אך זה לא הספיק לעולה החדשה שנותרה מתחת לקו האדום, כשז'רמי דוקו הוסיף את הרביעי בדקה ה-87 בפעולה יוצאת מן הכלל ויושקו גברדיול הוסיף בתוספת הזמן (90+3) בבעיטה אדירה ושלח את קבוצתו למקום הראשון ולהתחיל להתכונן למשחק החשוב ברביעי.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
חגג שער, אך נרשם כעצמי של האשיוקה. הולאנד/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 2: גול! 0:1 למנצ'סטר סיטי! מתפרצת של האלופה עברה דרך קווין דה בראונה לארלינג הולאנד שנחסם, ז'רמי דוקו נעצר גם הוא ובעיטה מהאוויר של הנורבגי פגעה בדאיקי האשיוקה ונכנסה לרשת של העולה החדשה.

דקה 9: מסירת רוחב של מתאו קובאצ'יץ' מצא את בן ארצו, יושקו גברדיול, שבעט כדור על סף הרחבה, אך תומאס קמינסקי הדף נהדר לקרן.

דקה 18: מסירת רוחב מדהימה של דה בראונה מצאה בצד הרחוק של רחבת לוטון את הולאנד. החלוץ גלש קדימה, אך לא מצא את המסגרת של קמינסקי.

דקה 26: רובן דיאס ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, קמינסקי קלט בקלות ואסף את הכדור.

דקה 27: מסירת עומק גדולה של דה בראונה הגיעה לנונס שעשה תנועה יפה לרחבה, אבל הבעיטה שלו מצאה רק את הקורה השמאלית ויצאה החוצה.

דקה 45: דוקו מסר לדה בראונה שמקצה הרחבה בחן את קמינסקי שפעם נוספת הדף נפלא לקרן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מתאוס נונס מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לא מפסיקים לבעוט לשער של קמינסקי. נונס/GettyImages
מתאו קובאצ'יץ' מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער ענק. קובאצ'יץ'/רויטרס

דקה 58: אחרי בלאגן ברחבת לוטון, קובאצ'יץ' מסר לדיאס שמקצה הרחבה בעט כדור שטוח שחלף ליד הקורה של קמינסקי.

דקה 64: גול! 0:2 למנצ'סטר סיטי! חוליאן אלברס הוריד כדור לקובאצ'יץ' שהמתין על סף הרחבה ובעט בעוצמה לרשת.

דקה 76: גול! 0:3 למנצ'סטר סיטי! דוקו בפעולה נהדרת סחט עבירה ברחבה והולאנד דייק מהנקודה הלבנה עם השלישי של האלופה שבדרך לפסגת הטבלה.

דקה 81: גול! לוטון צימקה ל-3:1! רוס בארקלי ניצל איבוד כדור נונס ובעט כדור שטוח שהכניע את אדרסון.

דקה 87: גול! 1:4 לסיטי! פעולה אדירה של דוקו הסתיימה בשער יוצא מן הכלל של הבלגי שמצא את הפינה הרחוקה של קמינסקי.

דקה 90+3: גול! 1:5 לסיטי! בעיטה אדירה של גברדיול מצאה את החיבורים של קמינסקי באחד השערים היפים של המחזור באנגליה.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פנדל מוצלח. הולאנד/רויטרס

צפו בניצחון הענק של ניוקאסל על טוטנהאם

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 0:4/ספורט1
אלכסנדר איסק ניוקאסל. GettyImages
הצגה של המגפייז. איסק/GettyImages

ניוקאסל - טוטנהאם 0:4

טוטנהאם מאוד לא יציבה מחוץ לביתה ולראיה וניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקי החוץ האחרונים, אבל אז היא התפוצצה עם 0:4 על אסטון וילה. הפעם היא התארחה אצל ניוקאסל, אותה ניצחה 1:4 בסיבוב הקודם, אבל הובסה 6:1 בשנה שעברה. הפעם, בהופעה הגנתית מהרעות שלה העונה, הקבוצה של אנג' פוסטקוגלו יצאה מובסת פעם נוספת. אלכסנדר איסק נהנה ממסירה של אנתוני גורדון, ניער בקלות את מיקי ואן דה ון וקבע 0:1 למגפייז בדקה ה-30. כעבור דקה וחצי גורדון הכפיל בעצמו את היתרון עם עוד טעות בהגנה של הבלם ההולנדי ואיסק סיים מתפרצת מהירה בדקה ה-51 עם השני שלו והשלישי ברשת התרנגולים. פביאן שאר הוסיף את הרביעי בנגיחה בדקה ה-87 מכדור קרן של גורדון כדי לחתום משחק מושלם של המגפייז שטיפסו למקום השישי, בעוד טוטנהאם איבדה כבר את המקום הרביעי לאסטון וילה בעקבות הפרש שערים.

תקציר: בורנמות' - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

בורנמות' - מנצ'סטר יונייטד 2:2

תיקו 2:2 שני ברציפות לשדים האדומים, הפעם בצטצאה שהרחיקה אותה מאירופה בעונה הבאה. אחרי שסחטו נקודה מליברפול במחזור הקודם, האורחים ממנצ'סטר ראו את אקס המייטי רדס, דומיניק סולאנקה, מעלה את בורנמות' ל-0:1 בדקה ה-16. ברונו פרננדש שוב כבש כשהשווה בדקה ה-31, אבל אחרי חמש דקות ג'סטין קלייברט החזיר את המומנטום לדובדבנים עם 1:2 בדקה ה-36. הקפטן הפורטוגלי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-65, השלים צמד, אבל זה לא הספיק ליונייטד שרשמה מחזור רביעי ברציפות ללא ניצחון וירדה למקום השביעי.


תוצאות נוספות:

ברנטפורד - שפילד יונייטד 0:2
לברנטפורד: אולי ארבלאסטר (64, עצמי), פרנק אונייקה (90+4)

ברנלי - ברייטון 1:1
לברנלי: ג'וש בראונהיל (75). לברייטון: מוריץ' (79, עצמי)

נוטינגהאם פורסט - וולבס 2:2
לפורסט: מורגן גיבס ווייט (45+1), דנילו (57). לוולבס: מתאוס קונייה (40 ו-62)

ביום ראשון ליברפול תארח את קריסטל פאלאס (16:00, ספורט1) וארסנל תשמור על הפסגה אם תנצח את אסטון וילה מיד לאח רמכן (18:30, ספורט1). ביום שני צ'לסי תארח את אברטון במשחק נעילת המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully