וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב ייעדרו ממשחק הבטחת האליפות?

11.4.2024 / 13:23

כמו במקרה הפועל תל אביב, גם סעיף האישום של הצהובים ומכבי חיפה הוחמר להתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. אם דרישת תובע ההתאחדות תתקבל, תיאסר מכירת כרטיסים לקהל חוץ במשחק של המוליכה אצל הירוקים ב-11 במאי

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להחמיר גם את סעיפי האישום נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה להתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, כפי שנהג גם במקרה של הפועל תל אביב מוקדם יותר היום (חמישי). בניגוד לאדומים, מוליכת הטבלה והאלופה אינן בסכנה של הפחתת נקודות, אלא שבעקבות החלטת בית הדין ייתכן שאוהדי מכבי תל אביב לא יורשו להגיע למשחק בו הצהובים עשויים להבטיח את הזכייה באליפות.

כפי שנכתב כאן אתמול בהמשך להעמדתן לדין של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, תובע ההתאחדות עו"ד גלעד ברגמן דרש לגזור על השתיים איסור למכירת כרטיסים למשחק חוץ אחד. לפי התקנון מופעל עונש כזה רק במשחק נגד קבוצה שמכרה 5,000 מנויים ומעלה בעונה הנוכחית, והפועל באר שבע שתארח את מכבי תל אביב במחזור הקרוב היא אחת כזו, אלא שהדיון בעניין התפרעות האוהדים הצהובים בנסיבות מחמירות יתקיים רק ביום רביעי.

המשמעות היא שאם יקבל בית הדין את דרישת התובע, איסור מכירת הכרטיסים למשחק חוץ יחול על מוליכת הטבלה בביקור אצל מכבי חיפה ב-11 במאי, משחק שאליו עשויה מכבי תל אביב להגיע עם אפשרות להבטיח אליפות, כאמור.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
האליפות תובטח בהיעדרם? אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

דין בית הדין של ההתאחדות, עו"ד גיורא לנדאו שהחליט על החמרת סעיף האישום, כתב בנימוק: "בשולי הדברים אוסיף כי טענת עו"ד מרגלית (נציגת מכבי תל אביב) כי במקרה שבסיום הדיון ינתן כנגד מכבי תל אביב עונש של אי מכירת כרטיסים למשחק חוץ והוא יושת במשחקה נגד מכבי חיפה, יריבתה במירוץ האליפות ועל כן יהיה בכך משום פגיעה בשוויון הספורטיבי, הינה בבחינת הקדמת המאוחר באשר התיק טרם נדון לגופו ובוודאי שענישה ככל שתינתן, לא נבחנה. יתרה מזאת, בכל מקרה, כידוע בית הדין אינו בוחן טרם מתן החלטה את טבלת המשחקים העתידיים, ההשלכות של הענישה עליהם והחלטתו הינה בלתי תלויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully