וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה מתכוון לענות היום?": צפו במפגש החם בין צ'אבי ללואיס אנריקה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 22:50

אחרי העקיצה במסע"ת, מאמן פריז סן ז'רמן פגש את מאמן ברצלונה במנהרה לפני המשחק והתבדח: "אתפוס אותך בביצים". השניים התחבקו והביעו צער: "לא נתראה בגמר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

אחת התמונות שכולן חיכו להן במשחק בין פריז סן ז'רמן לברצלונה הייתה המפגש המחודש בין צ'אבי ולואיס אנריקה, במיוחד על רקע ה"עקיצה" של מאמן פ.ס.ז' במסיבת העיתונאים לפני המשחק. עם זאת, כצפוי, שני המאמנים בירכו זה את זה לפני החימום בצורה חמה וקולנית. המצלמות קלטו את החיבוק ביניהם במנהרה מחוץ לחדר ההלבשה.

"פלופו," צעק לואיס אנריקה לעבר צ'אבי, שחיבק אותו, "איזה תוקפנות! כמה אגרסיביות!". צ'אבי ענה: "למה אתה אומר אגרסיביות? אתה יודע איך אני. מה שלומך?". לואיס אנריקה הגיב: "טוב, יותר טוב עכשיו". לאחר מכן מאמן פ.ס.ז' התבדח על המסע"ת מאתמול: "אתה מתכוון לענות היום?".

צ'אבי מחבק את לואיס אנריקה לפני המשחק של ברצלונה מול פריז סן ז'רמן. @FCBarcelona, אתר רשמי
צ'אבי מחבק את לואיס אנריקה לפני המשחק של ברצלונה מול פריז סן ז'רמן/אתר רשמי, @FCBarcelona

כמו כן, לואיס אנריקה הביע צער שהם נפגשים כבר עכשיו בליגת האלופות. "לא נתראה יותר בגמר", אמר, "אל תמחה, אני אחרבן אותך... אני אתפוס אותך בביצים", אמר לואיס אנריקה. כזכור, אתמול מאמן פ.ס.ז' טען שהוא מייצג את ה-DNA של בארסה טוב יותר מאשר צ'אבי. בדיוק בגלל זה השניים הבהירו את מערכת היחסים הטובה שיש ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully