וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אני מייצג את ברצלונה יותר מצ'אבי. זו עובדה"

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 19:55

לקראת המפגש הראשון בין הקבוצות ברבע גמר ליגת האלופות, אמר מאמן פריז סן ז'רמן: "תסתכלו על הססטיסטיקה ועל התארים. לא מכיר אותו כמאמן". כיצד הגיב מאמן ברצלונה?

רבע גמר - משחק ראשוןהסתיים10/04/2024
פריז סן ז'רמן
  • דמבלה (48)
  • ויטיניה (51)
3:2
  • (37) ראפיניה
  • (62) ראפיניה
  • (77) כריסטאנסן
ברצלונה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

לפני שלוש שנים הבקיע קיליאן אמבפה שלושער, פריז סן ז'רמן כבשה רביעייה בברצלונה וכעבור שלושה שבועות חלפה על פניה בדרך לרבע הגמר. ארבע שנים לפני כן, ב-2017, פריז סן ז'רמן ניצחה 0:4 את ברצלונה במשחק הראשון וכעבור שלושה שבועות הושפלה 6:1 ועפה בשמינית הגמר. מחר בערב (רביעי, 22:00) הן נפגשות שוב בפריז למשחק הראשון מבין שניים, הפעם על הזכות להעפיל לחצי גמר האלופות.

בעוד שברצלונה לא שיחקה בסוף השבוע מכיוון שהליגה הספרדית יצאה לפגרה קצרה ונתנה את הבמה לגמר גביע המלך, פריז סן ז'רמן בשבת איכזבה ב-1:1 הביתי נגד קלרמון - תיקו רביעי שלה בליגה בששת המחזורים האחרונים. עם זאת, המאמן לואיס אנריקה לא מודאג: "יש אנשים שיחשבו שאנחנו הפייבוריטים נגד ברצלונה ויש כאלו שיחשבו שלא. אני מנסה לשים את הציפיות והלחץ בצד ולא לחשוב על זה. לא זכינו עדיין בליגת האלופות ולכן זה קורה, אבל אנחנו צריכים קודם כל לעבור את רבע הגמר. אנחנו מתרגשים מהמעמד ולא רוצחים לחשוב על הלחץ. ברצלונה קבוצה מעולה, אי אפשר לומר שלא - היא חזקה מאוד".

ווארן זאיר-אמרי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
ימשיך בקישור או יירד לעמדת המגן? זאיר-אמרי/רויטרס

כשנשאל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אם היה מעדיף לארח את ברצלונה בגומלין, השיב: "מכיוון שחוק שערי החוץ לא קיים יותר, אני דווקא מעדיף לארח את המשחק הראשון ולהתארח בגומלין. למה? כי תהיה אווירה נפלאה הערב יהיו גם רגעים לא פשוטים והקהל יעזור לנו".

על יחסיו עם צ'אבי, ששיחק תחתיו כשאימן את ברצלונה: "אני לא מכיר אותו כמאמן, אלא כשחקן שלי וכקפטן. ת ברצלונה אני מכיר מצוין, אבל אני לא יודע אם זה יתרון. זה כן יהיה נהדר לפגוש את ברצלונה מבחינה אמוציונלית. מבחינת סגנון אני מייצג את ברצלונה יותר מצ'אבי - זו לא דעה, זו עובדה. תסתכלו על הסטטיסטיקות והנתונים, תראו את התארים. אני ללא ספק (מייצג יותר את ברצלונה)".

את המשחק יאבטחו כוחות מיוחדים בעקבות איומי דעאש לבצע פיגועי ראווה במשחקי ליגת האלופות ועל כך הוסיף לואיס אנריקה: "אם אני חושש? יש מישהו שלא מודאג מאיומים של גורמי טרור? נקווה שלא יקרה שום דבר". לקליאן אמבפה, יש לציין, סירב המאמן להתייחס במסיבת העיתונאים.

בתיקו המאכזב נגד קלמרון זכו למנוחה בין השאר לוקאס הרננדז, ווארן זאיר-אמרי ונונו מנדש, שייתכן שהקשר הצעיר יהיה מי יחליף את אשרף חכימי המושעה אחרי שבשבת נפצע נורדי מוקיאלה, אחרת מרקיניוס יוסט לצד ימין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרנקי דה יונג, שחקן ברצלונה. רויטרס
בתמונת ההרכב. דה יונג/רויטרס

מן העבר השני, צ'אבי הגיע לעיר האורות ללא מושעים או פצועים חדשים, כך שכמעט סגל מלא עומד לרשותו - אלחנדרו באלדה וגאבי ייעדרו אמנם, אבל פדרי ופרנקי דה יונג שבו לאימונים השבוע ונכללו בסגל, אם כי הם עוד יערכו מבחן כשירות בפריז לפני שתתקבל החלטה סופית לגביהם, כשההולנדי בהחלט נמצא בתמונת ההרכב.

לקראת הגומלין יצטרכו להיזהר לא פחות משבעה שחקני ברצלונה, שייעדרו בשבוע הבא אם יספגו כרטיס צהוב מחר בערב: דה יונג, לאמין ימאל, רונלד אראוחו, אנדראס כריסטנסן, ז'ואאו פליקס, פראן טורס וסרג'י רוברטו.

עם ההגעה לאצטדיון לאימון המסכם ולמסיבת העיתונאים, התבקש צ'אבי להתייחס לדבריו של לואיס אנריקה וענה: "פריז סן ז'רמן רוצה להגן על עצמה מבחינה תקשורתית וזה בסדר. שנינו מגיעים מאותו המקום, לשנינו יש את ה-DNA של ברצלונה. אין תחרות בינינו, רק רצון לנצח אותו מחר על המגרש".

עוד אמר: "השנה האחרונה שלי עם לואיס אנריקה הייתה קשה בהתחלה, אחר כך דברים הסתדרו. קיוויתי שנסיים בטוב והיה לנו סיום כמו בסרטים, כי זכינו בטרבל. הייתה לנו מערכת יחסים טובה והוא עזר לי המון בזמנים קשים, אני זוכר את זה בגאווה".

על מצב הסגל שלו הוסיף צ'אבי: "אני שמח שכל מי שהגיע לכאן, אלא אם יהיו הפתעות, כשיר למשחק. לא היינו ברבע הגמר ארבע שנים ואנחנו מתרגשים מאוד לחזור. אנחנו יכולים לחלום, אנחנו מלאי מוטיבציה ויודעים שהטוב ביותר העונה עוד לפנינו. עם זאת, אנחנו פוגשים אולי את הפייבוריטית לזכות, שיש לה את אחד המאמנים הטובים בעולם. דמבלה? הסתמסנו אחרי ההגרלה. אני מכבד אותו מאוד ואת זה שהוא בחר לעבור לפ.ס.ז'".

הרכבי הקבוצות

שופט: אנתוני טיילור (אנגליה)
אצטדיון: פארק דה פראנס, פריז
קהל: 47470

הגומלין ייערך ביום שלישי בברצלונה. בין לבין ברצלונה תתארח אצל קאדיס בשבת ואילו פריז סן ז'רמן תזכה למנוחה בסוף השבוע, כמו יתר הנציגות של צרפת במפעלי אופ"א שישלימו את המשחק החסר ב-24.4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully