וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שום דבר חשוב, למעט הבטחת האליפות: מכבי ת"א בכאן ועכשיו

10.4.2024 / 11:00

13 שחקנים במכבי תל אביב ללא חוזים לעונה הבאה, אבל במועדון לא רוצים להתעסק בשום דבר שעלול להזיק להשלמת המשימה. רק אחרי שהצלחת תחזור לקרית שלום, יתפנו במועדון לסגור את הפינות

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

רובי קין אמר שלשום במסיבת העיתונאים בסיום התיקו עם מכבי חיפה, שהוא רוצה את אופיר דוידזאדה במועדון גם בעונה הבאה. זה היה בתשובה לשאלה שהתייחסה להחלטה שעשה האירי כאשר הציב את דוידזאדה בהרכב במקום רוי רביבו. האמירה הזו הייתה הצהרה באשר למגן השמאלי הוותיק, אבל הייתה הרבה יותר משמעותית כי קין יותר מרמז דרכה לראשונה על כך שכוונותיו הן להישאר לעונה נוספת בקרית שלום.

דוידזאדה הוא אחד מ-13 שחקנים בסגל מכבי תל אביב להם אין חוזים לעונה הבאה. כשאנחנו קצת יותר מחודש לסיום העונה, הרי שמדובר בכמחצית משחקני הסגל.

זה לא מקרה שעד כה לא חודשו חוזים לשחקנים. במכבי תל אביב מבינים שכעת מה שחשוב זה רק להבטיח את הצלחת. כל ההתעסקות בעונה הבאה, בחוזים חדשים, בהארכות אופציות או בכל מה שיכול להסיט את תשומת הלב של הקבוצה מהמשימה הכי חשובה שיש לה, אינו רלוונטי. גם שחקנים כמו ערן זהבי יצטרכו להמתין, על אף שדי ברור לסקורר הוותיק שמכבי תל אביב תציע לו חוזה לעונה נוספת.

ערן זהבי אופיר דוידזאדה רועי משפתי מכבי תל אביב. אריאל שלום
במכבי תל אביב מוכנים לקחת את הסיכון. דן ביטון, אופיר דוידזאדה, ערן זהבי, דור פרץ ורועי משפתי - שלושה מהם ללא חוזה לעונה הבאה/אריאל שלום

אחרי שלוש שנים של אליפויות ירוקות, אין שום דבר יותר חשוב במכבי תל אביב מלבד אליפות צהובה ולכן מי שאין לו סבלנות ולא רוצה להמתין ולראות מה מכבי תל אביב תחליט לגביו, רשאי לעשות מה שהוא חושב לנכון. מבחינת מכבי תל אביב, יהיה זמן לנקיטת צעדים באשר לעונה הבאה רק אחרי שהמשימה תושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully