וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט חצי מהסגל באוויר: 13 שחקני מכבי ת"א ללא חוזה לעונה הבאה

12.2.2024 / 13:45

דווקא בתקופה בה נהוג להעלות הילוך בהכנות לעונה הבאה, השחקנים קורסים וחוסר הוודאות לקראת הקיץ חוגג. רק שיפור ניכר ביכולת ובתוצאות יסייע לאלה שרוצים להישאר ולמי שיש עליו אופציה

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

הקריסה של מכבי תל אביב בחודש האחרון עם 10 נקודות מ-24 אפשריות ו-41 אחוזי הצלחה בלבד, תופסת שחקנים רבים במועדון בעמדה לא נוחה. דווקא בחודש פברואר כשקבוצות מעלות הילוך בהכנות לעונה הבאה, מוצאים את עצמם 13 משחקני מכבי תל אביב ללא חוזים חתומים לעונה נוספת. להשתייך למכבי תל אביב זו אחת הפסגות של כדורגלן ישראלי, בטח עבור אלה שמשחקים בליגת העל בארץ, וההתרסקות של הקבוצה בטבלה, אינה מועילה בתקופה הזו לאלה שרוצים להישאר.

אז למי אין חוזה חתום לעונה הבאה? בעמדת השוערים לדניאל טננבאום ולאורלנדו מוסקרה הסכמים עד תום העונה בלבד בעוד שלרועי משפתי חוזה לעונה הבאה.

בהגנה מי שמסיימים חוזים הם שרן ייני, ניר ביטון, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה ואבישי כהן שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אך זו תהיה החלטה של מכבי תל אביב אם לממש אותה.

בקישור מי שמסיים חוזה הוא אייל גולסה, אבל גם גבי קניקובסקי ודן ביטון מסיימים כשלמכבי תל אביב אופציה להאריך עימם את הקשר בעונה נוספת. עדן קארצב יחזור אוטומטית לטורקיה, אלא אם מכבי תל אביב תרצה לקנות אותו.

בהתקפה ערן זהבי ללא חוזה לעונה הבאה אחרי שיסיים בתום העונה הזו הסכם עליו חתם לשנתיים כשחזר לארץ.

אנריק סבוריט עם ערן זהבי שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. דני מרון
גם מעליהם מרחפת עננה. סבוריט, זהבי ולוקאסן/דני מרון

לצד 13 השחקנים שעתידם אינו ברור, יש למכבי תל אביב בסגל 15 שחקנים עם חוזים לעונה הבאה ואף חלקם עם חוזים מעבר אליה.

רק בחלון האחרון חתמו יונס מלדה, רז שלמה והנרי אדו על חוזים ארוכי טווח וגם למתן בלטקסה חוזה לעונה נוספת. עוד קודם מכבי תל אביב חתמה עם רוי רביבו ועידו שחר לשנים קדימה. גם אלעד מדמון שנשאר בחדרה חתום לעונה נוספת ובקיץ חתמו מילסון וקיקו בונדוסו על חוזים ארוכי טווח כמו גם אושר דוידה.

דור פרץ ויונתן כהן שהגיעו יחד לפני שנה וחצי, חתומים גם לעונה הבאה וכמוהם גם יוריס ואן אובריים ועידן נחמיאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי. אריאל שלום
הישארות היא עדיין רק בגדר אופציה. קניקובסקי/אריאל שלום

בכדורגל אתה נמדד על פי המשחק האחרון שלך או במקרה של מכבי תל אביב על פי החודש האחרון שלך וכרגע לאור התוצאות האחרונות, הכל פתוח בנוגע לכמעט מחצית מן הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully