וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן כהן הכריע מקו העונשין, 74:75 למכבי רמת גן בחולון

האורחת נהנתה מפתיחה מדהימה של מושקוביץ שסיים עם 20 נקודות, רשמה את הרבע הגדול בתולדותיה (4:26) ויכולה לפנטז אפילו על המקום השני

דריבל, 9.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בנוסף לניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני נס ציונה, הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל בכדורסל נרשמה דרמה גם בחולון, שם ניצחה מכבי רמת גן 74:75 את הפועל חולון.

רמת גן לא סתם רשמה ניצחון מרשים במשחק צמרת, אלא רשמה את הרבע הגדול בתולדותיה כאשר ניצחה ברבע השני בתוצאה 4:26. למרות אותו רבע מוחץ, כאמור היה זה משחק דרמטי וצמוד עד סופו, שבסופו של דבר הוכרע מקליעת עונשין של ג'ורדן כהן כשנותרו שתי שניות לסיום, ומזה שחקניו של עמית שרף כבר לא היו יכולים לחזור. רמת גן גם השיגה את הניצחון הנפלא ללא אייזיה מיילס הפצוע ועדיין בלי הרכש החדש, נוני אומוט. איתי מושקוביץ שוב הצטיין עם 20 נקודות - מהן כל 11 הנקודות הראשונות של קבוצתו במשחק - וג'יי פי טוקוטו שתרם 16, כהן תרם 14. את קלעי חולון הוביל האריס עם 18, קרופורד קלע 17 (5 מ-8 לשלוש).

איתי מושקוביץ, מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
הסתער על חולון. מושקוביץ/ברני ארדוב

בזכות הניצחון, מכבי רמת גן ששבה לליגה הבכירה רק בקיץ האחרון, יכולה כבר להרשות לעצמה לפנטז על המקום השני כי כעת בין הקבוצות מפרידים שני משחקים וחצי ובנוסף לחבורה מזיסמן יתרון בשובר השוויון העונתי בזכות הניצחון הכפול שהשלימה על הפועל חולון.

סטטיסטיקה:

הפועל חולון: האריס 18 (5 אסיסטים), קרופורד 17 (5-8 לשלוש), סמית' וארצי 13 כK TJS, משגב 8 (8 אסיסטים, 5 איבודים), דאוסון 5. כן שותפו: ואנוויין עמיר וחנוכי.

מכבי רמת גן: מושקוביץ 20 (4-6 לשלוש), טוקוטו 16, כהן 14 (3 חטיפות, 5 איבודים), סרור (8 ריבאונדים) ומתיאנג 8 כ"א, שניידרמן 4, מקולום 5 (0-7 מהשדה, 5 אסיסטים), מלמד 2. כן שותפו: אריאל ומשעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully