וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין הושיע, מכבי תל אביב ניצחה 82:86 דרמטי את נס ציונה

הגארד קלע 12 נקודות ברבע האחרון מתוך 19 במשחק, והצהובים שאיבדו יתרון של 15 נקודות ופיגרו ב-8 לקראת הסיום, ניצחו משחק 15 ברציפות בליגה. דיברתולומאו נפצע

תקציר כדורסל טורקי: מנרסה - מלאגה 88:77/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה לעצמה חיים קשים, אבל צלחה הערב (שלישי) גם את המשחק השני שלה מתוך ארבעה בשבוע העמוס הזה. הצהובים שמטו יתרון דו ספרתי וכבר פיגרו בשמונה נקודות ברבע האחרון, לפני שווייד בולדווין שחזר לסגל אחרי שנח במשחק הקודם, התעלה וסחב את הקבוצה לניצחון ליגה 15 ברציפות.

אם היו דברים שעודד קטש לא אהב במשחק הניצחון הקליל על הרצליה שלשום, הוא כנראה גם לא כל כך שבע רצון הערב. מכבי תל אביב ברחה ל-2:15 מוקדם, אבל גם בפתיחה וגם ברבע השני אפשרה לנס ציונה לחזור, ולמרות שבהפסקה הובילה ב-11 נקודות, רבע שלישי של 9:25 לאורחים להפוך את התוצאה. החבורה של אלעד חסין כבר הריחה את ניצחונה הראשון ביד אליהו מאז מרץ 2018, אבל בולדווין קלע ברבע הרביעי 12 נקודות מתוך 19 במשחק כולו.

מכבי תל אביב תמריא מחר לבלגרד לקראת מחזור סיום העונה הסדירה ביורוליג, בו "תארח" את מילאנו, לפני שתחזור ארצה ותחכה להפועל חולון בהיכל במוצאי שבת. מי שעשוי להחמיץ את המשחקים הללו הוא הקפטן ג'ון דיברתולומאו, שנפצע הערב בכתף ולא חזר לשחק, כשחומרת הפציעה שלו תתברר בהמשך. נס ציונה, שרשמה הערב הפסד 10 ב-12 המשחקים האחרונים שלה בליגה, תנסה להתאושש מול עירוני קרית אתא בשני הבא.

ג'ייק כהן מכבי תל אביב. דני מרון
רצף הניצחונות בליגה הגיע ל-15. ג'ייק כהן/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 19 (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), רומן סורקין (3 חסימות), חסיאל ריברו (6 ריבאונדים) ותמיר בלאט (3/7 ל-3) 13 כל אחד, בונזי קולסון 12 (6 ריבאונדים, 3 חטיפות), רפי מנקו 7, ג'יימס ווב 5 (6 ריבאונדים), ג'ון דיברתולומאו 3, ג'ו תומאסון 1.

קלעו לעירוני נס ציונה: ראלי אולקינס 19 (17 במחצית השנייה), ג'רום מיינסי 17 (7 ריבאונדים, 2 חסימות), אייזיאה ווייטהד 15 (7 ריבאונדים), יאיר קרביץ 10 (7 ריבאונדים, 8 אסיסטים), צוף בן משה 8, ג'ורג' קינג ותומר לוינסון 5 כל אחד, איתי שגב 3 (10 ריבאונדים, 2 חסימות).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש בין עוזריו: נועם לוי, ג'וזפ מריה ברוקאל. דני מרון
למרות הניצחון, היו גם נורות אזהרה. קטש על הספסל/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

אחרי שווב פתח בשלשה ואולקינס העלה את האורחת על הלוח, קולסון, בולדווין וסורקין רשמו 12 נקודות של האלופה ללא מענה בדרך ליתרון 2:15 מוקדם מאוד. ווייטהד עצר ריצה מהקו ומיינסי הוריד את הפער לחד-ספרתי, סל של ווייטהד, קליעות עונשין של קרביץ ו-2 נקודות של מיינסי המשיכו לנגוס בהפרש שירד ל-3 בלבד. ריברו קטע רצף של 10 נקודות לנס ציונה, אבל ווייטהד במהלך של סל ועבירה הוריד ל-17:15. כהן חילק אסיסטים למנקו ולריברו שהוסיף נקודת בונוס מהקו, דיברתולומאו סידר לבלאט שלשה שקבעה על הבאזר 15:25 למכבי תל אביב.

בונזי קולסון, מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
התחמם ברבע השני. בונזי קולסון/אודי ציטיאט

רבע 2:

5 נקודות רצופות של קינג ועוד סל של ווייטהד קירבו שוב את נס ציונה, כהן מסר עוד אסיסט למנקו. בן משה דייק פעמיים מהקו, ואחרי 2 קלות של סורקין בצד השני, הגארד צלף שלשה שהקטינה ל-29:27, אלא שמנקו השיב באותו מטבע ובולדווין הרים אליי אופ לסורקין שהעלה לפלוס 7 את הצהובים. הסנטר הוסיף בהמשך עוד סל, קרביץ ענה לו לפני שחסין ספג עבירה טכנית ותומאסון קלע נקודת בכורה מהקו. משם קלע גם קולסון 2 שהפכו את הפער ל-10, בולדווין הטביע ואחרי סל של מיינסי הגיעה שלשה של קולסון שעשתה 31:44, אבל הפורוורד ספג טכנית משלו וכך ווייטהד צימק בנקודה. בלאט צלף עוד שלשה, קרביץ' החזיר לו ולוינסון הוסיף עוד אחת מחוץ לקשת. קולסון מחצי מרחק סגר את המחצית ב-38:49 צהוב.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
התעורר ברבע האחרון. ווייד בולדווין/דני מרון

רבע 3:

7 רצופות של אולקינס, היישר מחדר ההלבשה, הורידו ל-49:45 בלבד, ואחרי נקודה של שגב וסל של מיינסי, הטבעה של אולקינס השלימה את המהפך המפתיע כשגם פסק הזמן שלקח קטש בתווך לא עוזר. ריברו הפך בחזרה לשניות ספורות, אך קרביץ תפר שלשה ואולקינס במהלך של 3 נקודות הגדיל ל-51:56. דיברתולומאו קלע מחוץ לקשת, בלאט השווה וחסין ביקש פסק זמן. לאחר סל של ווב, מיינסי דייק מהקו, בן משה פגע מרחוק וקליעות עונשין של שגב סגרו רבע של 9:25 לנס ציונה, שהובילה 58:63.

רבע 4:

ווייטהד העלה לפלוס 8 בשלשה, בלאט החזיר מיד וסורקין צימק בסל נוסף. לוינסון החליף סלים עם בולדווין, מיינסי קלע 2 מהקו וריברו הגיב מתוך הצבע, אבל מיינסי הטביע ואולקינס צלף מחוץ לקשת בדרך ל-67:75. סורקין ובולדווין קירבו למינוס 4, נס ציונה ירדה לפסק זמן שאחריו ריברו תיקן החטאה ועשה 75:73, בולדווין השווה בקליעות עונשין וסגר ריצת 0:12 שהשלימה מהפך אחרי סל במתפרצת. ווייטהד עצר את הסחף, סורקין קלע נקודה, מיינסי החזיר - 78:78. בולדווין השיג נקודה 10 שלו ברבע, מיינסי שוב השווה אבל ריברו עם ריבאונד התקפה חשוב נתן לצהובים יתרון של סל, 37 שניות לסיום. קרביץ איבד כדור קריטי, בולדווין קלע פעמיים מהקו, סל של אולקינס לא הספיק לאורחת ובלאט סגר עניין בקליעות עונשין - 82:86 למכבי תל אביב שניצחה משחק 15 ברציפות בזירה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully