וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין נגד היריבה: "לעשות הכל כדי שליברפול תזכה במקום ארסנל"

אוהדי טוטנהאם יצאו בקריאה ברשתות החברתיות לקיים משחק חוזר בעקבות ההפסד של האדומים בספטמבר עם טעות השיפוט, על מנת למנוע מהתותחנים לזכות באליפות: "אם התואר יוכרע על הפרש שערים, צריך 'לזרוק' מולם ולתת להם לנצח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

יותר מחצי שנה עברה מאז שטוטנהאם ניצחה 1:2 את ליברפול בדרמה ענקית כשעיקרה היה השער של לואיס דיאס שנפסל בעקבות נבדל שלא היה, אך בעקבות "טעות אנוש" האדומים לא קיבלו את המגיע להם וסיימו את המשחק ללא נקודות. באירוע הקולומביאני קיבל מסירת עומק ממוחמד סלאח, ובבדיקה של שופטי המסך הם קבעו שלא היה נבדל, אך בשיחה עם שופט המשחק הייתה אי-הבנה והשער נפסל במה שבעתיד עשוי להסתמן כנקודות קריטיות לליברפול במאבק האליפות.

כעת, עם 7 משחקים לתום העונה בפרמיירליג, הקבוצה של יורגן קלופ נמצאת במקום השני עם מאזן נקודות זהה של 71 נקודות כמו ארסנל המוליכה, כשמנצ'סטר סיטי דובקת אחריהן עם 70 נקודות במקום השלישי. המייטי רדס שלא בפסגה בעקבות הפרש שערים עדיף של התותחנים התלוננו בפני איגוד השופטים וההתאחדות האנגלית בימים שאחרי התקרית, והגיבוי שהם מקבלים בימים אלה מגיע מכיוון לא צפוי.

שחקן ליברפול לואיס דיאס לפני שחקן טוטנהאם איב ביסומה. Marc Atkins, GettyImages
"מגיע לליברפול צדק מול ארסנל". דיאס וביסומה בהפסד בספטמבר/GettyImages, Marc Atkins

אוהדי טוטנהאם החלו בקמפיין ברשתות החברתיות לדרוש משחק חוזר מול ליברפול, על מנת שיוכלו להיאבק על הנקודות שאיבדו ולעקוף את היריבה העירונית המרה ארסנל בפסגת הטבלה.

"אם ליברפול תאבד את האליפות על הפרש שערים, אני חושב ששווה להציע משחק חוזר ואז לזרוק אותו לפח בשבילם", כתב אחד האוהדים ב"X" (טוויטר לשעבר). אוהדים אחרים הצטרפו ורשמו: "קחו כבר את כל 6 הנקודות, גם מהמשחק בחודש הבא", "לעשות הכל כדי שליברפול תקבל את הצדק המגיע לה מול ארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully